Hoşlandığım çocuğu buldum ben istek attım o beni tanımıyordu. Kabul etti hikayelerimi beğendi benden onun resmini felan. Takipleştikten 35 gün hikayeme çirkinn:) diye yanıt verdi bende senin kadar olamasamda☺️dedim bir kaç kez konuştuk arada bana
(çirkinn🧿) diyordu mesela (ismin güzelmiş🧿) sen neden çirkinsinn felan bu şekilde şaka olduğunu düşündüm çünkü komik biri yinede anlamadım ben mi yanlış anladım o mu konuşma bittiği gün bile Allah’a emanet ol derken🧿 nazar boncuğu attı hiç bir zaman bana demedi hoşlanıyorum veya hoşlanmıyorum ama benim sevdiğimi biliyordu. Bana öyle hitap etmesinden bir anlam var mı ve de kalp felan atmasada bana gül ve nazar boncuğu emojisi gönderirdi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer