Erkekler nazar boncuğu ve gül emojisini neden bir kıza atar hoşlanmıyorsa? Çirkinn:) demesinde bir art niyeti var mı?

Hoşlandığım çocuğu buldum ben istek attım o beni tanımıyordu. Kabul etti hikayelerimi beğendi benden onun resmini felan. Takipleştikten 35 gün hikayeme çirkinn:) diye yanıt verdi bende senin kadar olamasamda☺️dedim bir kaç kez konuştuk arada bana

(çirkinn🧿) diyordu mesela (ismin güzelmiş🧿) sen neden çirkinsinn felan bu şekilde şaka olduğunu düşündüm çünkü komik biri yinede anlamadım ben mi yanlış anladım o mu konuşma bittiği gün bile Allah’a emanet ol derken🧿 nazar boncuğu attı hiç bir zaman bana demedi hoşlanıyorum veya hoşlanmıyorum ama benim sevdiğimi biliyordu. Bana öyle hitap etmesinden bir anlam var mı ve de kalp felan atmasada bana gül ve nazar boncuğu emojisi gönderirdi

Erkekler nazar boncuğu ve gül emojisini neden bir kıza atar hoşlanmıyorsa? Çirkinn:) demesinde bir art niyeti var mı?
Cevapla