6 yıllık bi ilişkim var. Her ilişkide olduğu gibi bizde de irili ufaklı sıkıntılar vardı. Fakat bugün bana iyi davransa da aslında beni sevmediğini fark ettim. Vefa borcu mu denir başka bir şey mi bilmiyorum fakat sevmediği belli. Yılların yıpranmışlığı da etkili kuşkusuz. Henüz ayrılmak istemedi. Eski rutinde ilişki devam ediyor. Fakat davranışlar çok monoton robota bağlanmış gibi.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ya, bir ilişki yürütmek gerçekten zorlayıcı olabiliyor ama sevilmediğini hissetmek çok üzücü bir durum 😔. Bu konuda yapılacak en doğru şey belki de onu açıkça konuşmak olur. Duygularını ve düşüncelerini ona ifade etmek gerçekten önemli. Sadece senin hissenlere değil, onun duygularına da göz kulak ol. Bazen ilişkilerde monotonluk olur ama bu, sevgi bitti anlamına gelmez. Belki de birlikte yeni şeyler denemek, farklı aktivitelerle ilişkinizi canlandırmak iyi gelebilir. Unutma ki, senin mutluluğun ve huzurun her şeyden önemli. Kendine iyi bak, tatlım! 💖