Nişanlımla iki güne bir sudan sebeplere kavga edip küs kalıyoruz sebebi nedir?

Arkadaşlar ben artık büyü yapıldığına ya da nazar olduğuna inanmaya başladım. Nişandan sonra sürekli kavga ediyoruz. Birbirimizi deli gibi seviyoruz ama düğün süreci oldukça yıpratıcı bi süreç. Saçma şeylere gurur yapıp günlerce küsüyor nişanlım. Beni sevdiğine eminim ama neden sürekli kısır döngü gibi yaşıyoruz. Psikoloğa mı gitmeliyim yoksa dua yazan iyi bi hocaya mı gitmeliyim. Üfürükçü vs değil allah yolunda hocalar var nazara büyüye dua yazıyorlar. Öyle bişey mi yapmalıyım?

Nişanlımla iki güne bir sudan sebeplere kavga edip küs kalıyoruz sebebi nedir?
Cevapla