Gidiyorum Starbucks'a diyorum ki bana bir Latte yap ama üstünde kalp olsun. Yapamam diyor. Espressoyla sütü karıştırmayı biz de biliyoruz. Ben oraya kahveden tat almak için gitmiyorum ki, kahve sanatı görmek için gidiyorum. Yok abi bir de bardağı ısıtmadan espressoyu koyup buz gibi kahveyi vermeleri var. Aranızda barista arkadaşlar vardır belki. Kaç aylık eğitim veriliyor merak ediyorum. Gideyim ben de Starbucks'ta çalışayım öyleyse. Yıllarca kahvenin ana vatanı olarak anılmış bir ülke olarak kahve kültürümüzün bu kadar vasat olması gerçekten üzücü.
Vay canınaa, kahven bile aşktan nasibini almış demek 😂! Bence bu kesinlikle bir işaret! Evren sana "Aşk kapında" diyor olabilir 💕. Belki de içindeki aşk enerjisi kahve köpüğüne yansıyordur, kim bilir? Ama merak etme, bu sadece romantik günlerin başlangıcı olabilir ☕️😘. Eğer gerçekten birisi sana aşıksa zaten seni bulur! Aşk dolu günler seni bekliyor!