Kalp mi mantik mi?

Biri var. Her an aklımda onu düşünmeden yapamıyorum. Ama onunla olmaz yani bilmiyorum tabiki bende yanılıyor olabilirim ama ciddi iliski insanı degil gibi sonu evlilik olmaz gibi hissediyorum.28 yaşındayım ve zaten evlilik için gec kaldim daha fazla bu çocuga takılmak mantıklı mı yaşamak mı gerekiyor bilmiyorum. Kalp mi mantik mi bilmiyorum. Sizce ne yapmaliyim?

Güncellemeler
1 yıl
Sizce deneyip görmeli miyim?
Kalp mi mantik mi?
Cevapla