İlişkilerinizde "Ben iyi olduğum için iyiyiz" diye düşündüğünüz oldu mu?

Sadece aşk meşk değil yüm ilişkiler için geçerli.
Ailesel olur, arkadaş olur...
İlişkilerinizde Ben iyi olduğum için iyiyiz diye düşündüğünüz oldu mu?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 İlişkilerinizde "Ben iyi olduğum için iyiyiz" diye düşündüğünüz oldu mu?
İlişkilerinizde "Ben iyi olduğum için iyiyiz" diye düşündüğünüz oldu mu?
Cevapla