Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 İlişkilerinizde "Ben iyi olduğum için iyiyiz" diye düşündüğünüz oldu mu?

Cevap
2Cevap
Evet düşündüm. Çok çok kötü bir durum bu arada. Bunun farkındalığı gelince insan bi sarsılıyor.
Gerçekten öyle...
Bizde tam tersi
Çekilecek insan değilim Karşımdaki iyi oldugu için iyiyiz bence
Kendini bilmek çok güzel. Tebrikler 👏👏
Eyvallah :)))
Ben iyi olduğum için iyi yoksa tahammül edilecek gibi değil hepsi bana kötü hain
evet düşündürenler oldu maalesef. bide kendileri haksızken mağdurum yapmaları yok mu gereksiz özgüven patlaması
Evet hep alttan alan taraf ya da olgun düşünen taraf olunca işler değişiyor.
Evet düşünüyorum, sabırlı ve alttan alan biriyim..
Evet oldu
olmadi aslinda
kesinlikleeeee
Oldu bazen.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahahaha, güzel bir soru! Bazen insan öyle düşünmüyor değil hani 😜 Düşünsene, ben olmasam her şey dağılırmış gibi geliyor bazen. Ama gerçek şu ki, ilişkiler karşılıklı çaba gerektirir. Tek başına güçlü olmak yetmez, iki taraf da aynı özeni göstermeli. Öyle değil mi? 😅💖
Not: Karadenizli mizahını sevdim, daha çok beklerim sorularını 😉