Erkekler kızların yanında küfür ediyormusunuz ya da belaltı konusuyor musunuz?

Yakın iki arkadaşım vardı biz 6 kız 2 erkekten olusan bir gruptuk bu iki erkek arkadaş artık bizim yanımızda o kadar rahat olmaya başladı ki el kol şakaları küfür etmeler üstü kapalı cinsel atıflar ben çok rahatsız oluyorum açıkçası ve uzaklaşmayı düşünüyorum başta böyle değillerdi bu bahsettiğim iki çocuktan birinden hoşlanmıstım başlarda o da bana yazmıştı bana yakın olması hoşuma gitmişti ama sonra bir sonuca götürmedi o kadar kızın arasında birine bağlanmak istemedi sanırım tamamen hiç hissim yok diyemem ama diğer arkadaşıyla bu muhabbetleri artık midemi bulandırıyor ve ben arkadaşlığımı bitirmek istiyorum sonrada pişman olur muyum bilemem
Güncellemeler
+1 yıl
Yeter zaten yalnız kalacağımı bilsemde artık onlarla takılmıycam etrafımızda bu kadar kız var diye kendi egolarını tatmin ediyorlar sadece adam çıkmıycak içlerinden
Erkekler kızların yanında küfür ediyormusunuz ya da belaltı konusuyor musunuz?
Cevapla