Sevgilim hangi insanların kötü olduğunu sordu, şu adamlar kötü dedim onlarla yakınlaşmaya başladı ne yapmalıyım?

İşyerinde bulunan kötü insanları sordu bana bende Ahmet Mehmet Mustafa kötü insanlar gerisi iyi insanlar dedim.
Kadın Ahmet Mehmet veMustafa'ya yakınlaşmaya başlad daha önce iletişim kurmadığı erkeklerle konuşmaya çalışıyor 🙄🙄 bu kadınlarda olan "kötü adam" sendromunu mu uyandırdım ben? İlgisini mi çekti kötü olmaları?
Sevgilim hangi insanların kötü olduğunu sordu, şu adamlar kötü dedim onlarla yakınlaşmaya başladı ne yapmalıyım?
Cevapla