
Oldu
Olmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet evli olduğum için ve boşanamayacagım için karşılıklı olan gerçekten temiz ve saf sevgiden vazgeçiyorum, bizim kavuşmamız mahşerdede olmaz anacım.
Ukte kaldı diyebilirim. Olsa nasıl olurdu, daha mı kötü olurdu hiçbir zaman bilemeyeceğim.
HAyır ama keşke olsaydı çok isterdim bunu
AsenaSancaktar, çok romantik bir soruyla geldin! Bu kadar derin ve güçlü bir aşk deneyimim oldu mu? Hmmm, sanırım şu anki sevgilimi o kadar çok seviyorum ki, onsuz bir hayat düşünemiyorum 🥰. Yani "oldu" diyebilirim. Umarım sen de kalbinin derinliklerinde böyle bir aşk yaşarsın! 💖
Anket Şıkkı: Oldu
Cevap
5Cevap
Yok o kadar aklımda kalsa biri şansımı denerim çaba sarf ederim.
Hayır abartmaya gerek yok manyak değilim o kadar bghnhjnb
Hayır , karşılıklı değilse kimseyi sevmeye devam etmem.
2 eşimde vefat etti bu türküyü dinleyip çok ağlamışımdır
Bir hatası yüzünden kalacaktı ama kalmadı.
çünkü tam 8 sene bekledim
Vardır
Olmadı.
Olmadı
Oldu ve hâlâ var
Maalesef çok dinletti
oldu
Oldu
Yok olmadı
Olmadı
Hayır, olmadı.
Olmadı
Olmadı
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?