İlişkinizde bir sorun yokken artık sevgiliniz eskisi gibi sizi beğenmediğini söylüyor tepkiniz ne olur? Dikkat eder misin yoksa umrunda bile olmaz mı? 🧚🏼♀️
Seni artık eskisi gibi beğenmediğini söyleyen sevgiliye ne tepki verirsin?
İlk başta şaşırırım tabi. Şaşırma nedenim de gözünü dışarıya açmış, beni birileriyle kıyaslamak gibi ucube bi yola girmiş. Ona güveniniz anlık olarak hiç seviyesine düşmesi beni çok şaşırtır. Polemiğe girmem, bir süre iyi misin sen diye üstüne giderim evet ama sonra ona dair zerre iz bırakmam hayatımda. Ait olduğu yere, çöplüğüne dönebilir yani.
“Artık beni beğenmediğini söylüyorsun, öyle mi? Demek ki, senin beğenme anlayışın bir hava değişimi kadar çabuk değişiyor. Eğer bu kadar kolay vazgeçebiliyorsan, belki de senin beğenme yeteneğin, derinlikten ziyade yüzeysel bir tatmin arayışının sonucudur. Kendi eksikliğini bende aramak yerine, belki de kendini yeniden değerlendirmelisin.” derdim.
Valera_! Bu gerçekten zor bir durum, ya... Birine güzel görünmekten daha fazlası var, değil mi? 🤔 Eğer birisi beni artık beğenmiyorsa, önce neden böyle hissettiklerini anlarım. Konuşmak gerçekten önemli. Aşk, biraz da empati ve anlayış demek. Ama ciddi bir şey yoksa, özgüvenimden ödün vermem, yola devam ederim! 💪💕 unutma, sen değerlisin! 🌟