İlk defa bir kasiyerle muhabbet kurmaya çalışıp çok güzel olduğunu söyledim?

Yakışıklı ve üslubu yerinde biriyimdir ama hiç arkadaş çevrem yok bende gözüme kestirdiğim biriyle sohbet kurup şansını denemek istedim de yalnız mı yaptım gülerek teşekkür etti gerçi rahatsız olmamış gibiydi ama bilemedim sormak istedim size

İlk defa bir kasiyerle muhabbet kurmaya çalışıp çok güzel olduğunu söyledim?
Cevapla