Mesajda samimi olup buluşunca soğuk davranan erkek neden yapıyordur?

mesajlarda gayet güzel konuşuyoruz buluşma sonrası hemen yazıyor ama buluştuğumuzda çok soğuk sanki normal bir uzaktan arkadaşımla buluşmuş gibiydim erkekler neden böyle yapıyor?

Güncellemeler
1 yıl
3 4 kere buluştuk sürekli yazıp ediyor buluşmak istiyor nedne böyle yapıyor anlamıyorum
Mesajda samimi olup buluşunca soğuk davranan erkek neden yapıyordur?
Cevapla