Evlencek yasa geldim ama hoşlandığı kız bir sene astsubaylik eğitimi alcak beklemeliyi miyim?

Yaşım iyideb iyiye geçiyor 1 sene daha beklersem çok şey kaybetcem?

Evlencek yasa geldim ama hoşlandığı kız bir sene astsubaylik eğitimi alcak beklemeliyi miyim?
Cevapla