Düşünün boy falan 192 kaslı yapılı güzel yüzlü manken olunsa oluncak biri ama uzun zamandır yalnız ve sosyaş hayatı yok ne düşünürsünüz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u 1 yılMerhaba, bence iki sebebi var yani birinin cevabını siz vermişsiniz zaten. Bunlardan ilki, uzun zamandır yalnız ve sosyal hayatının olmayışı. İkincisi de kızlar genelde ilk adımı beklerler yani bir erkeğin tipi çok iyi de olsa bir kız bir erkeğin yanına gidip kolay kolay yaklaşmaz ve arkadaşlık kurmaya çalışmaz yani biz kızlar gibi teklif bekleyemiyoruz maalesef.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok yakışıklı bir erkeğin yalnız olmasının sebepleri çeşitli olabilir ve fiziksel çekicilik her zaman kişisel ilişkilerde başarıyı garanti etmez. Yalnızlığın arkasında, belki de kendine güven eksikliği, sosyal becerilerdeki zayıflıklar veya derin ve anlamlı bağlantılar kurma konusunda yaşanan zorluklar yatıyor olabilir. Ayrıca, çekicilik bazen diğer insanlarda baskı veya kıskançlık hissi uyandırabilir, bu da ilişkilerin oluşmasını zorlaştırabilir. Kişinin beklentileri yüksek olabilir veya ideal bir ilişki arayışında olabilir, bu da yalnızlık hissini artırabilir. Sosyal çevreyle olan uyumsuzluk, iletişim sorunları veya geçmişte yaşanan olumsuz deneyimler de etkili olabilir. Kısacası, yalnızlık genellikle karmaşık bir durumdur ve sadece fiziksel görünümle ilgili değil, kişisel ve sosyal dinamiklerle de ilgilidir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBelli ki kendini beğeniyorsun. Kendini ağırdan satıyorsun, kızlar gelsin açılsın istiyorsun fakat kızlar erkeklerden daha çok kendini beğenmiş ve erkeklerden daha çekingen. Üni okurken sınıfta bahsettiğin gibi yakışıklı çocuklar vardı, sap sap dolaşıyorlardı. Kızlar girişken, konuşkan erkeklerle takılıyorlardı.
10 Yorumla
1 yılİlk olarak, dış görünüşü etkileyici olsa da, bu kişinin içsel dünyası, güven eksiklikleri veya duygusal bağ kurma zorlukları olur. Yani, çekicilik dışarıda parlak olabilirken, iç dünyada yalnızlık hissi ya da ilişki kurma konusunda yaşanan zorluklar olur. Ayrıca, bu tür bir görünüşe sahip olmak, bazen insanların gerçek kişiliği ve içsel değerleri yerine sadece fiziksel çekiciliğe odaklanmasına neden olur, bu da derin ve anlamlı ilişkiler kurmasını zorlaştır. Son olarak, yüksek standartlar veya ilişkilerde yaşanan önceki olumsuz deneyimler, kişiyi daha seçici ve çekingen yapar, bu da yalnız kalmasına neden olur.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
23Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u 1 yılYalnız olmak istemesi kimseye tahammulunun kalmaması demek
00 Yorumla Yakışıklı olup yalnız olan bir erkek için birkaç ihtimal var. Birincisi, kendine güveni sandığı kadar yüksek olmayabilir. Dışarıdan çekici görünse de eğer insanlarla iletişim kurmada zorlanıyorsa ya da içine kapanıksa, iş ilerlemiyordur.
Bir de fazla seçici olma durumu var. Eğer beklentileri çok yüksekse ya da “mükemmel” birini arıyorsa, kimseyi yeterince beğenemeyebilir. Ya da tam tersi, yanlış insanlara yönelip duruyordur. Sürekli kendisine uygun olmayan kişilerle ilgileniyorsa, ilişkileri başlamadan bitiyordur.
Bir ihtimal de fazla soğuk veya ulaşılmaz görünmesidir. Yakışıklılığı yüzünden insanlar onun zaten çok fazla talibi olduğunu düşünüp yaklaşmaya çekiniyor olabilir. Hele bir de biraz mesafeli biriyse, bu iyice zorlaştırır.
Bir de şu var: Eğer sadece dış görünüşüne güvenip kendini başka açılardan geliştirmediyse, insanlar bir süre sonra ilgisini kaybedebilir. Çünkü fiziksel çekicilik bir yere kadar, sonrası karakter ve iletişimle alakalı.
Son olarak, geçmişte yaşadığı bir şey yüzünden de yalnız olabilir. Kötü bir ilişki deneyimi, reddedilme korkusu ya da duygusal olarak kapanmış olması da ihtimaller arasında. Sonuçta yakışıklılık her şeyi çözmüyor, işin içinde çok daha fazla şey var.00 Yorumla
1 yılŞimdi dicekler ki böyle bi erkeğe her kız düşer diye ama nasip kısmet olayını gözden kaçırıyorlar. Hersey dış görünüş değilmiş ben onu anladım kendimde. Yaratıcının bizim gibi insanlar için farklı bi muradı olduğunu düşünüyorum artık...
321 Yorumla
Soran1 yılÖyle ama arrık zamanla insan istemiyorda
- 1 yıl
Pamuklu kiz👏👏
Soran1 yılben mesela hiç uğraşmıyorum tamamen işe güce odaklıyım aşk işleri harbi çok uzaklaştı ve insan yalnızlığada alışıyor dimi
Soran1 yılgüven olmuyor mesela etraf birbirini aldatan 50 kişiyle takılmış insanlarla dolu kim iyi kötü bilinmiyor ki
- 1 yıl
@Tonilt lafın değerini yine biz belirliyoruz. Bana göre anlami derin bi cümle. Çünkü cidden dış görünüş herseyi belirlemiyor. Ve bunun örnekleri çevremde fazlasıyla var.
Soran1 yılÇok yakışıklı olup çok iyi olanda var ama
- 1 yıl
Çok salmayacak çokta merkeze koymayacaksin hiçbir şeyi. Dengede tutmak zorundayız. Biseyi isteriz olması gereken çabayı gösteririz sonucu yaratıcıya bırakırız.
Soran1 yılYa kankalar iyi hoş diyosunuzda bunun bi ayarı yok ki dediğim gibi çok yakışıklı güzel olup iyi olanlarda var tipsiz olup kötü olanlarda iyi olanlarda var tiple bağımsız bişey bu
Soran1 yılher yakışıklı bad boy kötü değildir bu yanlış bi düşünce
Soran1 yılEn iyisi akışına bırakmak kader yazılı olanı bize getircektir zaten
- 1 yıl
Gençler hayat bir sınav ve bu sınavı geçebilmek için bazı testlerden geçmek şart. Zor koşullardan geçip kolay yollarda nefesleniriz. O yollarda yaşadıklarımız, gördüklerimiz bize birer tecrube olur ve hayatimizi sekillendirir. Tecrübe edindikçe hayata, insanogluna bakış açımız değişir. Bir insanı sırf dış görünüşüne göre degerlendiriyorsa bir kişi, yolu uzundur, size denk değildir. Herkes dengesini bulmak zorunda. Ben açıkçası onun için bekliyorum. Dengemi bulacagima inanıyorum.
Soran1 yılSen baya felsefik düşünüyosun güzel bişey inşallah bulursun ama bu kadar kafa yormakta yanlış en güzeli işe güce bakmak olursa olur kafasında olmak çünkü diğer türlü diğer işlerdende geri kalınıyor
- 1 yıl
Kiz kardesim gibi konusuyosun kiz🥲 cidden helal olsun
- 1 yıl
İşime gücüme de bakıyorum ama dengimide arıyorum. Iki işi birden yapabilecek kapasitedeyim jxjdjeidjz
Soran1 yıluu hadi bakalım enerjin gayet yerinde bakıyorumda djsjjs
- 1 yıl
@Melodiieejj kizkardesine benden selam söyle 🤗
- 1 yıl
Ben enerjik biriyim zaten 🫠
Soran1 yılharikaaa o zaman hayli hayli bulursun 😁💫
- 1 yıl
Herkese kucak dolusu sevgiler 💕
Böyle biri yalnız kalamaz. Hiç inandırıcı değil. Türk kızları boya, kas yapısına ve tipe çok fena düşer.
24 Yorumla
Soran1 yılYok sanmıyorum ya çevremde böyle çok tip var ama sosyal ortamı olmadığından alayı sap
Soran1 yılve türk kızları tipe falan önem vermiyo ki kanka para para para önem verilen tek şey bu burada
Soran1 yılÖyle zaten çevremdeki bu tiplerde bu yüzden yalnız millet iş güç çalışma derdinde
Gizli Üye(25-29)1 yılDediğin kadar varmisin onu bilemem görmeden sadece çok güzel ve çok yakışıklı insanlar diğer kişiler tarafından ulaşılmaz görülebiliyor ilişki konusunda o yüzden daha samimi ve sıcakkanlı olunursa güzel mutlu bı ilişki olabilir diye düşünüyorum
11 Yorumla
Soran1 yılherkes kapıldı oda olabilir tüm güzel normal insanların sevgilisi var açıkcası bize bişey kalmadı gibi
1 yılSosyal olmaması. Ağzının laf yapmaması. Girişimci/atılgan olmaması.
14 Yorumla
Soran1 yılparasız olmasıda olabilir
- 1 yıl
En önemlisi bunlar bahsettiklerim. Paran olsa ne değişicek arka planda ve sessiz olduktan sonra?
Soran1 yılkanka gayet konuşkan ve çevresi olan biriyim ama kızlar maalesef paraya bakıyor para olmayınca bi araya gelemiyosun ki
Soran1 yılbide yavskmı olmak gerekiyor karı gibi laf yapan erkekler çok itici değilmi ya ksk
Ona alfa erkek modeli derdim veya ne kadar yakışıklı olsa da içsel dünyasının nasıl olduğunu bilemeyiz ona da dikkat etmek gerekir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılİletişim konusunda iyi olmayan bir erkek olabilir. Veya flört etmek konusunda zayıf karşı cins ilişkilerinde çekingen bir bakışa sahip olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılYalnız olmasını anlarımda sosyal hayatı niye yok bu inandırıcı gelmiyor evden mi çıkmıyor 😅
119 Yorumla
Soran1 yılvar ama kız ortamı yok
Cevap sahibi1 yılCok yakışıklıysan seni kapmış olmaları lazımdı nerde hata yaptın:)
Soran1 yılya kim kapıcak kızlar tipe bakmıyor ki
Cevap sahibi1 yılYok ya tipte önemli uydurma :) çirkinsin kabuk edemiyorsun belkide 😂
Soran1 yılbu ülkede tipin önemli falan yok kanka ya net
Soran1 yılparan varsa tamamda
Cevap sahibi1 yılSadece parayla olmadığı gibi sadece tiplede olmaz ama gördüğüm kadarıyla özellikle yakışıklı erkeklerin sevgilisi olur ya da çevresinde kız muhakkak oluyor
Soran1 yılbilmiyorum benim böyle işte boyum da 191 falan
Cevap sahibi1 yılGörsek mi su yakışıklıyı :)
Soran1 yılçık bakalım güzellik
Soran1 yılgöstereyim sana yakışıklıyı
Cevap sahibi1 yılTamm profile koysana resmini :)
Soran1 yılya çıksan bi
Cevap sahibi1 yılSen yaz ben ekleyim
Soran1 yılabdullahemre9272
Soran1 yılaa yaz artık kız 2 gündür böyle konuşuyoz kdk
Cevap sahibi1 yılProfil resmine koy kendini bakalım:)
Soran1 yılya yazsana kız aa muhabbet edemicezmi kdkd atarım mesajdan
Cevap sahibi1 yılTakip ettim
Fakirlik, ya da benim gibi hem fakir hemde çevresi yoksa tamam işte awwq
12 Yorumla
Soran1 yılah kankam be aynıyız resmen en iyi biz anlarız birbirimizi jskdk
Soran1 yıldertleşekmi laa
Bence sende sorun vardır kızlar tam istediği kriterler var sosyelesmeyi bilmiyorsundur , kızlarla nasıl konuşacağını bilmiyorsundur
12 Yorumla
Soran1 yılBazı erkekler şanssız ya ne kadar iyi olsada olmuyor ben gibi bi çokta insan tanıyorum
Soran1 yılO kadar saçma tipsiz karaktersiz arkadaşlarımda var takılmadığı kız yok nasıl oluyor bu işler anlamadım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBöyle şeylere kafa yormaya gerek yok.
Gidip sor gitsin.10 Yorumla Herkes seni sevgilin var saniyodur yakışıklı olduğun için
10 Yorumla
1 yılAsosyaldir veya yalnızlıktan zevk alıyordur veya çok seçicidir.
10 Yorumla
1 yılOrsplar için böyle soru sorman bile hata 😁😄 . mlari bugün başkasına yarın sana sulanır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı.
1 yılEn azından insanlar böcek gibi davranmıyordur haksız mıyım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılDemek ki korkak özgüvensiz iletişim bozukluğu var ya da geçmiş acıları geleceğe götürmüyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılKendi tercih etmiyor birini diye düşünürüm, birine adım atmazsa nasıl olsun ki
10 Yorumla
1 yılBunun sebebi, pasif bir erkek olmaktır. Ne kadar yüksek seviye dış görünüşün olursa olsun özellikle bir erkeğin rolünde asıl önemli nokta iletişim becerileridir, eğer ilk adımı atamayacak kadar utangaç ve içe dönük isen dış görünüşün kendi başına bir işlevi olmaz, olsa bile çok zor olur. Burada ukala gözükmek istemem fakat aynı zorluk güzel kızlar için söylenemez ama erkek isen durum bu şekildedir.
00 Yorumla
1 yılGenelde hepsi olmamakla birlikte aptal kisiler oluyorlar ya da aptal gibi konuşuyorlar
14 Yorumla
Soran1 yılne alaka yaa
- 1 yıl
Karsilastiklarim hep öyleydi ya
Soran1 yılçoğu insan pekte akıllı sayılmaz zaten boş ver :D
Soran1 yılbari yakışıklı aptal olsun dassdsa
1 yılHer şey görünüş değil o erkeğin o görünüşü o yakışıklılığı neleri kaybederek kazandığını bilemeyiz belki de artık kalp gözü açıldı
00 Yorumla
1 yılsevgili aramıyordur. bir ömür bunlamı uğraşılır.
01 Yorumla
Soran1 yılhaklısın valla keyfine bak tek takıl demi
Arkadaşlar herzaman söylüyorum çoğu kız tipe bakmaz davranışa bak mesela sadece o kıza ilgi göstermek güzel konuşmak kibar olmak biraz da komik ve girişken olsan yeter olay tip değil kızlar için bence
10 Yorumla
1 yılcok yakisikli bunun zaten sevgilisi vardir diye düsunmuslerdir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. özgüveni yoktur, kafası boştur, muhabbeti sarmıyordur, vsvs
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılSlk, abdal, ya da çapkın sapık olması veya fazla coll ve iyi olmasından olblr
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılParası yoksa geri kalanların pek önemi yok. İstemediği tarzda kızların ilgisini çeker sadece. O yüzden yalnızdır onun beğendiği kızları etkileyemez para şart
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@hamza4153 şimdiki kızların derdi para. Kendisi de çalışsa kazansa 2 kişi beraber herşeye sahip olursunuz ama onlar işin kolayını istiyor.
Ice donuk bir insan olabilir, gey olabilir, ya da kizlardan bikmistir belki :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok yakışıklı birinin yalnız kalmasının sebebi yüksek egosudur, kendini bulunmaz hint kumaşı sandığındandır.
00 YorumlaÖyle birinin yalnız kalma ihtimali yok her şey dış görünüş bu devirde
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılİlişki istemiyordur bu kadar basit.
23 Yorumla
Soran1 yılaslında istiyor hemde çok jdjs
Cevap sahibi1 yılBelki karakter olarak zorlu birisi olabilir. Ya da doğru insan karşısına çıkmamıştır.
Soran1 yılOlabilir tabi
1 yılAğzı iyi laf yapamıyordur eril enerjisi düşüktür cimridir negatiftir
13 Yorumla
Soran1 yılKanka aslında hepsi var ama şansmı kadermi bilmiyorum olmuyor
- 1 yıl
Hepsi varsa nasip değildir
Soran1 yılbirazda o olabilir bide yalnızlığa alışmakta olabilir
1 yılİnsanların onu kullandığını dusunuyor olabilir. Veya bu insanların seviyesinde degilim diyip üstte görebilir.
00 YorumlaBence herkes onun kesin sevgilisi vardır diye düşünüyor o yüzden yanına yaklaşmıyor bu yüzden de kimse onunla konuşmuyor
00 YorumlaYani, A-sosyal birisi o zaman. Hayatına kolay bir şekilde kimseyi almayan tiplerden. Ya da psikolojik sorunları vardır...
00 YorumlaKendi karakteri seçimi falan yoksa yanlz kalmazdi
10 Yorumla
1 yılNe demişler yuzun degil kaderin iyi olsun
10 YorumlaBir derdi vardır belki diye düşünürüm... 💅
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 518 cevap paylaştı.
1 yılİhanete uğramış insan yalnızlığı seçer
10 Yorumla
1 yılYanlız olmak yanlış insanlarla olmaktan iyidir en doğru zamanı bekle içindeki sesi dinle
00 Yorumla
1 yılBence küçükken fazla çirkindi ya da ailevi problemlerden dolayı içe kapanık büyüdü
00 Yorumla
1 yılya nerede ben de istiyorum onlardan
12 Yorumla- 1 yıl
Gelll
Soran1 yılNoldu kız burdayım
Tanımıyoruz ki nerden bilelim nedenini
11 Yorumla
Soran1 yılTanışalım bide öyle yorum yap o zaman ablam 😅
Çekingen olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılDavranısları, karakteri kotudur
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
1 yılGay olabilir
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Sorunun içinde cevabı var aslında 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYa herkeste gizliden yaksiikli guzel zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÖzgüveni yoktur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSosyal hayatın olmadığı için
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÖzgüveni yoktur herhalde
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılTercihini bu yönde kullanıyordur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı.
1 yılsıkılmıştır
00 Yorumla Özgüven eksikliği
00 YorumlaŞansızliktır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Tercih
00 Yorumla
1 yıl@Erkekdusmanıfeminist aynen katılıyorum.
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılŞizofrendir
00 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çok yakışıklı olduğu halde yalnız olan erkeğin yalnızlık sebebi nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer