Rus geleneklerinin de olduğu bir düğünü Türk tarafı kötü karşılar mı?

Yarı Rus nişanlımla (annesi Rus) düğün planları yapıyoruz ve düğüne bazı Rus geleneklerini de katmaya karar verdik. Çoğunda sıkıntı yok (tabak kırma falan ) ama bir tanesi Türk tarafından nasıl karşılanır bilemedim. Rus ailesini de düğüne davet ettik ve Ruslar düğünde çifti öpüşürken görmeyi çok seviyorlarmış. Sonuçta evlendiler birlikte istediklerini yapabilirler mantığı. Aklıma takılan gelenek de “gorko” yani acı diye konukların bağırdıkları. Bu şarap içerken yok şarap çok acı oldu çiftimiz tatlılaştırsın diye çiftin ayağa kalkıp öpüşmesini istiyorlar. Öpüşme ne kadar uzun çift o kadar mutlu göstergesiymiş. Ama yani bu geleneğin Türk tarafının hoş karşılayacağını sanmıyorum ki ailem biraz dindar. Bunu konuklar yaptığı için de olup olmayacağı bizim elimizde değil. Nişanlım böyle anlattı siz ne düşünüyorsunuz napalım?

Rus geleneklerinin de olduğu bir düğünü Türk tarafı kötü karşılar mı?
Cevapla