Kısa boylu erkekler hiçbir kızın kendilerine bakmayacaklarını kabul etmelidir değil mi?

Bizim sevmeye ve sevilmeye hakkımız yok değil mi? Sırf 1.80 den kısayım diye yazdığım tüm kızlardan red yedim. Şuanda hepsinin yanında 1.80 üzeri erkekler var. Üzücü ve acı gerçek.

Kısa boylu erkekler hiçbir kızın kendilerine bakmayacaklarını kabul etmelidir değil mi?
Cevapla