
En güzel cumartesi sabahları bir öpücük ile başlasaydı bugün hep iyi mi geçerdi 🤔
Günaydın 🖐😅

En güzel cumartesi sabahları bir öpücük ile başlasaydı bugün hep iyi mi geçerdi 🤔
Günaydın 🖐😅
Hayır. Dinlenmiş, arınmış bir zihin ve bedenle başlasaydı hiçbir günün kötü geçme ihtimali yoktu..
Ha öpücük de olsaydı pastanın kreması gibi olurdu😄
Cevap
6Cevap
Ölüler de zannediyor ki, diriler her gün helva yiyor. Günaydın kardeşim 😂
O öpücükse dünyam atmosfer olurdu her gün öpsün ama. 🤭
Yok ya kavga etmeden olmaaaaaaz😹
Günaaaaydın
Fazla öpücük can sıkıntısı haline gelebilir
Yani iyi olabilirdi.
Süper olurdu
Sanırım öyle olurdu
Öpücük güzel fikir
Öpücük iyidir
Keşke ):
İyi geçerdi
valla iyi geçerdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?