1 yılEğer bu durum sadece bana yönelikse, açıkçası bundan hiç rahatsız olmam, hatta hoşuma bile gider. İnsan sevdiğiyle yan yana olmayı, onun sıcaklığını hissetmeyi, dokunuşlarıyla hayat bulmayı ister. Biri tarafından böylesine arzu edilmek, her an yanında olma isteğiyle dolup taşmak, ilişkinin derinliğini ve bağın gücünü gösterir. Sabah uyandığımda yanı başımda olmasını, gün içinde elimi tutmak için sabırsızlandığını hissetmeyi sevmemek mümkün mü? Tabii ki, bu bağlılık sadece bana özel olmalı. Benimle olan temas bağımlılığı, sadece benim için olursa, bu durum beni rahatsız etmek yerine, tam tersine güvende hissettirir. İlişkinin getirdiği o özel yakınlık, iki insanın birbirine duyduğu sevgiyi ve bağlılığı daha da derinleştirir. Bu yüzden, sadece bana olan bir temas bağımlılığı, benim için sorun değil, aksine bir nimet olur.
13 Yorumla- 1 yıl
Hepsini okudum müthiş yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😅 her türlü her dediğine katılıyorum 😅
Bana göre en güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı 😅
İlişkiyi puzzle gibi düşünürsek iki eşit parçaya bölersek güzel manzara çıkıyorsa ortaya ben varım 😅
Ama adını koymak lazım 😅aileler tanışmalı 😅
Herkes ile olmaz 😅eşimle istiyorum ben 😅anlık günlük haftalık aylık değil ömürlük lazım bana 😅 ahiretlik mutlu bir son değil sonsuzluk 😅
Huri muri istemem 😅
Nasip olursa evlilik aşk eşim ahirette de onu isterim sadece 😅
Ahirette de aşk var 😅
Dünyada ne isem orada da oyum 😅
Aşkım harici sinek ile bile işim olmaz varsa yoksa aşkım her an aşkım 😅zaten sokakta da dilimde aşkım olur işte de her yerde aşkım olur dilimde 😅 düşmez dilimden ya da dökülür ağzımdan sürekli djdjd - 1 yıl
tamam tamam, aşkım da aşkımcısın 😅 biliyorum. Allah gönlüne göre versin.🌸
- 1 yıl
Evet öyleyim 😅Her yerde aynıyım 😅
Amin inşaAllah cümlemizin 😅
Mutlu günler diliyorum 😅
En İyi Cevaplar
1 yılİsterim.
Ona karşı temas bağımlısı olurumda zaten.
Sevgim tüm vücudumdan taşar, yanyanayken bile özlerim, heran ona dokunmak isterim, dokunurum da ama yetmez ruhlarımızın bir olmasını karışmasını isterim belki o yeter...
Sanmam... Yetmez, yetemez, yetmemeli...❤
Aklıma şu cümleler geldi:
Bir kalbim var et, kan, sinir
İki gözüm var seni görür
Ayaklarım sana gelir
Ellerim seni arar
Bir dünya ki kocaman
Bir evren ki sonsuz
Sen olmasan neye yarar
Aşka Dair Nesirler
Ümit Yaşar Oğuzcan
Ne güzel yazmış...217 Yorumla- 1 yıl
Oy oy oy 😅Müthiş anlatmışsın Duygu 😅 Emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😅 Tıpkısının aynısı 😅
Yetmez tabi yetmemeli, seven sevdiğine duymamalı, hep aç gözlü doyumsuz olmalı ona karşı 😅
Of of of şiir de müthiş 😅
Bayıldım😅aynen öyle 😅
Kalemine (parmaklarına) sağlık 😅 - 1 yıl
Teşekkür ederim. 🙏😊🫣Utandım şimdi...
- 1 yıl
Rica ederim 😅 hayâ imandandır hadisi şerif 😅
Canımız sağolsun ve gönlünce olsun ya da 😅daha çok örnek var mı 😂 - 1 yıl
Teşekkürler. Seninde gönlünce olsun.
Neyin daha çok örneğinden bahsediyorsun? Nesir'in mi? - 1 yıl
Ricalar 😅 amin inşaAllah 😅 Temas örneği 😅mesela benim örnekler gibi 😅
- 1 yıl
Yok ama bana kalsa koala 🐨 gibi yapışırım bırakmam.
- 1 yıl
Dur bakayım nasıl bir hayvan 😅
- 1 yıl
Tam ben gibi bir hayvan. 🤣🤣🤣
- 1 yıl
Bende koalaymışım 😂ben çok hayvansı erkeğim çok türlü 😅
Afferim 😅koala gibi sev 😅ulan örnek versen daha güzel olurdu 😅 - 1 yıl
🤣🤣🤣
Aferini kaptık. 🥳
Örnekler... 🫣 - 1 yıl
Canın sağolsun yahu sektör et 😅 hani direkt mutlu günler dilemek istemedim 😅her soruma geliyorsun 😅 kestirip atmak istemedim 😅
Mutlu günler diliyorum o zaman 😅 hoşçakal 😅özeli sevmiyorum biliyorsun 😅soru da konuşmayı severim 😅 - 1 yıl
Gelicem tabi arkadaşım değil misin
Teşekkürler. Sana da mutlu günler. - 1 yıl
Gel gel bende sana gelirim 😅ama tek kelime yazarsan yorum yapmam aklında olsun çünkü bazen tek kelime çok oluyor yazan sana yazarsam diğerlerine de yazmam gerekir 😅
En az 2 kelime görüş ile gel 😅
Ricalar ve teşekkürler Duyguuu😅 - 1 yıl
Tamamdır kaptan 🫡
Ricalar - 1 yıl
EyvAllah Duygu 😅Sancak alabanga yelkenler foraaa 😂Haçinge buçinge çıkanga mıkangaaa 😂 gamsimidaaa dkdjd
- 1 yıl
Puahahah 🤣🤣🤣🤣👏
- 1 yıl
Jgufyfufugugug😂
Temas bağımlılığı cinsellik ile ilgilidir çünkü oyuzden 🙂
Çok severim oyuzden cinsellik ile ilgili verilen yüzdeye cevabım hep 90 100 dur temas seviyorum çünkü dokunmanın aşkı sevgiyi daha da yükselttiğine inanıyorum insan sevdiğine dokunmak ister
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 Doğru aslında aynı şeyler 😅
Ama ameller niyetlere göredir, hadisi şerif 😅
Ben ne istediğimi biliyorum sormak istediğimi biliyorum 😅
Beni bilen bilir 😅neden sorduğumu ne sorduğumu 😅
Bende çok severim çok pis severim 😅
Temas bağımlılığın kaç deseler yüz üstünden ben 1000 derim 😅10.000 derim 100.000 derim 😅
Aşkım da aşkım 😅
Bende seviyorum severim hatta en çok sevdiğim aşkıma dokunmak olur aşkımla olan her şey olur 😅
Hani devede kulak derler ya devede kulak bile olamaz aşkımın yanındakiler haricindekiler 😅devede tirnak olabilir 😂
Bende inanıyorum 😅Çok güzel düşünüyorsun 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s 1 yılBen bunalırım sıkılırım ya sürekli mıç mıç olmak pek bana göre değil 😂
26 Yorumla- 1 yıl
Mıç mıç ne ya 😅insan sevdiğinden sıkılır mı 😅doyar mı usanır bıkar mı ben de nötr yok hep pozitif 😅
Bir tek aşkıma aç olurum ben 😅
Aşk çiçeği sevda böceği aşk kuşuyum sevda kuşu pırr pırrrr 😅
https://m.youtube.com/shorts/5KaO8iBAoKs
Burcun ne 😅 - 1 yıl
Ya sen gerçekten bir aşk adamısın zateeeenn😂
Sevdiğimden sıkılmam ayrıca aşırı temastan sıkılırım 😂 dakika başı her yerde sarılayım öpeyim dokunayım sevmem yani.
Yay burcuyum. - 1 yıl
Öyleyim valla 😅 çocukluktan beri aşka aşık sevmeyi seviyorum 😅 çocukken bile çocuksu saf ve masum ama adam gibi korurdum sevdiğimi 😅minicik yani 9 10 yaşlarında bile sevdiğim için kavga ederdim 😅kimse aşkıma laf söz edemez 😅
O benim aşkım 😅
He 😅aşırı temastan diyorsun 😅 sevdiğinden sıkılmaman hoş güzel 😅
Yay burcu duygusal romantik aşkçıl diye biliyorum.
Çok iyi bir kız tanımıştım yay burcu belkide tanıdığım en iyi kızdı ama 😅 yanlış zamanda denk gelmiştik mecbur uzak kalmıştım 😅onun duacısıyım güzel insandı örnek insandı 😅
Yay burcunu ekstradan severim 😅
Zaten henüz kısmet olmadı 😅 hayallerde seviyorum düşlerde 😅Ben hiç rahatsız olmam her yerde öpebilir aşkım beni aksine mutlu olur bende onu öperim canım aşkım benim 😅 Öpsün beni sjdjd sokakta patlatayım romantik bir parça hafif karanlık olsun ama ışıklar da olsun dans edelim 😅 Birlikte yürürken eli elimde olmazsa özlerim 😅 Bakarken bile hep özlem hasret ile bakarım sanki iilk gibi her seferinde defalarca olsa da benimki hep ilk günkü heyecan ile olur 😅
Müsait olan her yer güzeldir aşkımın rahat müsait olduğu her yer bana da müsait gelir 😅
- 1 yıl
Güldürdün beni 😂😂 okurken tebessüm ederek okudum 😂😂 Allah gerçekten gönlüne göre versin. Pek de diyecek bir şey yok yazılacak her şeyi yazmışsın zaten umarım her şey senin için çok güzel olur 🥹🌼
- 1 yıl
Heheh hep gül daim olsun 😅 Sevindim valla 😅 İzlediğim dizi filmleri Kore aşk genelde bende bundan istiyorum diyorum bende böyle yapayım aşkıma 😅 aşkımı düşünüyorum şimdiden acaba ne yapabilirim neler yapabilirim not ediyorum alıyorum😅
Amin inşaAllah cümlemizin 😅 her türlü 😅
Sende yazmışsın yahu emeğine sağlık 😅 Yüreğine gönlüne sağlık 😅
İnşaAllah cümlemizin 😅O zaman başka bir soruda görüşmek üzere hoşça kal 😅 Mutlu akşamlar dilerim 😅🌸 - 1 yıl
Hoşçakal 🤭
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Zaten her şey tam da istediğim gibi.
13 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅Daim olsun 😅
- 1 yıl
EyvAllah 😅Sende sağ ol ve sağol 😅
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Temas bağımlısı beni rahatsız etmez
13 Yorumla- 1 yıl
Beni de abi 😅 Gönlünce olsun 😅
- 1 yıl
Amin inşaAllah abim 🌸🫡 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılBenim için fark etmez.. eşim ya da sevgilim temas bağımlısı olabilir ben onu olduğu her hali ile sevmeye devam ederim tabi ki de.. ama cinselliği aşkın önüne koyarsa o zaman anlaşamayız.. duygular ön planda olması lazım çünkü
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 326 cevap paylaştı.
1 yılSelam,
Çok isterim.. Sevgilim bana sürekli dokunsun.. Uyurken mutlaka belimden ayrılsın ve kendine çeksin beni.. Bedenimi bedenine yaslasın..
Sık sık, surekli öpsün dudaklarımı elleri hep bi şekilde bedenime gitsin..
Heryerime dokunsun, öpsün..13 Yorumla- 1 yıl
Selam,
Ne güzel, bende öyle istiyorum. Müthiş yazmışsın valla çok güzel düşünüyorsun. 😅
Tam hayal ettiğim aşk 😅
Bende çok istiyorum 😅
Okurken bile güzel oldu 😅 - 1 yıl
Güzel oluyor 😌
- 1 yıl
Hemde nasıl 😅 Tünaydın 😅
Gönlünce olsun 😅 Mutlu günler diliyorum 🌸
1 yılBen çok sırnaşık olmasını istemem. Temas güzel elbet bağlayıcı da. Ama fazlası cıvık ilişkiler doğuruyor. Ben çok aşkımlı tiplerde sevmem ilişkilerimde. Düz bakışlıyım biraz daha romantik konularda
35 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅ben isterim 😅
Canımız sağolsun 😅
Şey soruyu aşk ilişkilerine alabilir misin 😅
Cinsellik sormam ben asla 😅
- 1 yıl
Benim taşıma yetkim yok maalesef cinsel kategorileri😌
- 1 yıl
Ya ben cinsel sormadım ki bu ne ya 😅 bilsem farklı şekilde sorardım soruyu 😅
Ulan öpmek sarılmak nasıl cinsel olur 😅
Of of 😅
Çok öpünce cıvık mi olur 😅
Ben aşkımlı tipim aşkım da aşkım her an her gün bir ömür varsa yoksa aşkım ille de aşkım iyi ki aşkım 😅 keşke böyle olmasam ama karakter değişmez içim dışım aşk aşk aklım fikrim aşk aşk 😂 - 1 yıl
Evet sormadın ama maalesef temaslı her soruyu cinsel kategori algılıyor sistem.
Olabilir göreceli konular bunlar☺️ - 1 yıl
Beni sevmiyorsun işte 😅Benim gibilerini sevmezsin yani ben öyle anladım 😅
O kadar da emek vermiştim soruma 😅
Benimde içimde kaldı yani 😅 öpmek öpülmek istiyorum 😂😂 sarılmak istiyorum aşkıma 😅
Genelde sarılarak selamlaşırım çevremde sarılmak sünnettir 😅mahallenin çocukları gençleri sarılıyor ama yeter artık 😅 sadece aşkıma sarılmak istiyorum 😅😅
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Hem sormuşsun hem cevaplamışsın rabbim gönlüne göre aşk nasip etsin nediyeyim bana gelince yapım gereği öyle sürekli ne bileyim mıçık muçuk bende çok iyi durmaz ama futbol oynadığım için yakın deması severim 😂
18 Yorumla- 1 yıl
Amin inşaAllah cümlemizin gönlünce olsun 😅
Şöyle Bende düşüncemi yazayım 😅 herkes yazsın iki çift kelam istişare edelim 😅
Tüm sorularımda yazarım bir şeyler 😅
Futbolu bende severim ama çok oynamam 😅 çocuklar eğlensin diye oynarım 😅ben beyzbolu çok seviyorum çok pis vurucu atıcı tutucuyumdur 😅Temas candır 😅 temaslı temaslı 😅 Uzaktan ödemeyi sevmiyorum 😅 - 1 yıl
Hehehe yakışır yapıştır 😅 Teşekkür ediyorum 😅Emeğe saygı zaten hatırlıyorum seni geri dönüş yapıyorsun sürekli 😅Soruda konuşmayı severim 😅Bende bir sürü trafik caddeleri var kask radar yol köprü of of of dkdjd
- 1 yıl
EyvAllah sağolasın 😅 Sende dikkat et valla yeni uyandım tıkınıyorum kendime gelmeye çalışıyorum 😅Soruma misafir olana misafir olurum genelde
Allah razı olsun sağolasın var ol 😅Sende dikkat et görüşmek üzere hoşça kal 😅 Mutlu günler diliyorum 🌸 - 1 yıl
EyvAllah 🌸🫡
- Aşk İlişkileri konusunda 716 cevap paylaştı.
1 yılSevgi gözle görünen elle tutulabilen bir şey olmadığına göre bu duyguyu somut şekilde hissettirebilmenin, vlve birbirine çıkan iki yolu var bir sözlü iki temaslı. Temas aşkı kuvvetlendiren bir olgu ben severim
11 Yorumla- 1 yıl
Sevgi gözle görünür. Elle tutulur. Hissettirmek de şart 😅
Hem sözlü hem temaslı
Bence de kuvvetlendirir bende severim 😅
Sevmek güzel 😅 temaslı daha güzel 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılben en temas bagimlisi kisiyimdir yani, ayni ortamdayken mutlaka temas etmem lazim tirnagina bile olsa. o yuzden onun da olmasi rahatsiz etmez, mutlu olurumm
28 Yorumla- 1 yıl
Katılmıyorum 😅 En temas bağımlısı olan benim 😅Ama ben bir ömür öyle olurum anlık günlük haftalık aylık değil 😅iş güç harici hep aşkımla 😅her şey aşkımla hatta gönül gönlüm ister aşkımla aynı işi yapalım aynı is yerinde olalım 😅
Onun olduğu yerde daha iyi çalışır daha verimli olur daha mutlu olurum 😅
Hemde aşkımı korurum 😅müdürden patrondan ondan bundan 😅
Çok pis ederim aşkıma laf söz edeni 😅 olması lazım kesinlikle detaylar önemli tırnak da olur temas olsun da 😅bende mutlu olurum 😅
Detayları okudun mu acaba 😅
Mesela bakkala çakkala pazara tek gitmesin birlikte gidelim alışverişler birlikte olsun 😅 misafirlik birlikte olsun 😅
Aşkımsız yola çıkmam 😅 sağa sola girmek istemem 😅
Elleri ellerimden ayrılmamalı 😅ben varken tutuyorken düşmez aşkım 😅canı yanmaz en kötü ben ihtimalle ben düşerim yastık minder olurum aşkıma o da üstüme düşer canı yanmaz 😅
Daha da çok şey 😅 - 1 yıl
hayir benim yerimi veremem uzgunum, okudum detaylari evett. olmasi gerekenler bunlar zaten tebrik ediyorumm
- 1 yıl
Vermezsen verme 😅 Sevindim okumana 😅Ya olması gerekenler deme bu benim benim aşkım 😅
Herkes böyle olursa benim senin ne farkın kalırdı ki 😅
Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür 😅
Güzel sevenler diyelim 😅
Bende seni tebrik ediyorum 😅 - 1 yıl
olmasi gerektigi gibi olmuyor ki zaten herkes, o yuzden hala sen farklisin baskalari farkli sayilabiliirr
- 1 yıl
Evet olmaz 😅 olmasın da herkes sana benzemesin 😅
Teşekkür ederim senin güzelliğin 😅
Genele bakarsak herkes herkes gibi herkes birbirine benziyor (genele almadım seni) yanlış anlaşılmasın 😅
Geneli hani 😅
Farklı olmak başka olmak kimseye benzememek güzel 😅 - 1 yıl
yok yok yanlis anlamadim, tesekkur ediyorumm
- 1 yıl
EyvAllah 😅 Ricalarimi iletiyorum 😅 Bir de musmutlu günler diliyorum 😅🌸
- 1 yıl
sana daa
Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Kişisel diyim ben sevmiyorum temas aşırı gıcık oluyorum ne kdr az temas o kdr iyi sevgilim eşim fark etmiyo sürekli sürekli temas rahatsız ediyor
13 Yorumla- 1 yıl
Ben severim, sevmeyeni sevmem 😅 aşkıma temas etmeyecemde kime etcem 😅
Temas etmemek rahatsız eder beni de 😅 - 1 yıl
Japon güzel örnek oldu hoşuma gider ayrı gayrı sevmiyorum. 😅
Anca beraber kanca beraber. 😅
Tabi ki zevkler ve renkler olabilir. 😅
Saygı duyarım. 😅
Gönlünce olsun. 😅
1 yılHayır, karşımda ki kişiyi ne kadar çok sevdiğim pek önemli olmuyor. Teması pek sevmem, yeri geldiğinde rahatsız olmam. Benimde bir sınırım var, aşılmasından rahatsız olurum.
13 Yorumla- 1 yıl
Sınırları severim 😅 benimde sınırlarım var çizgiler kurallar iyidir de 😅geneli değil yahu sevgili eş olarak aşk olarak
Nasıl sınırlar bunlar ne gibi bir örnek verebilir misin😅 - 1 yıl
Yakın olduğum kişilere karşı bir tık daha rahatım.
Kol kola gezerim mesela, ama sürekli ellerinin kolumda, elimde oramda buramda olmasından rahatsız oluyorum. Özellikle yüzüme dokunulmasından nefret ediyorum - 1 yıl
Bende teması hiç sevmem var koluma girenler sokakta çevremde yolda orada burada rahatsız oluyorum 😅
Sadece aşkıma harici istemem 😅
Bende rahatsız oluyorum da aşkıma olmaz olmam 😅
Hımm 😅ben çok severim dokunsun aşkım yüzüme canım aşkım benim 😅
Gönlünce olsun 😅 Mutlu akşamlar dilerim
- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 1 yılSeven sevdiğine dokunmak ister ya. Ben temas hiç sevmem bunu çevremdeki herkes de bilir. Ama nişanlımla mıç mıçız
13 Yorumla- 1 yıl
Geneli bende sevmem 😅 Aşkımı aşkımla olanı severim 😅 miç miç istiyorum murç murç cokca 😅
Allah tamamına erdirsin 😅 Mutluluklar dilerim - 1 yıl
Teşekkür ederim 🌸
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler 😅🌸
Ben temas sevmem. Sevgilimle hiç twmas etmiyorum günah olduğu için. Ama eşimle temas olsun isterim. Sarılmak, öpmek vs güzel şeyler.
13 Yorumla- 1 yıl
Ben temas severim. Sevgilinin kendisi de günah. Ben zaten eşim için bunları istiyorum. Her zaman da söylerim sevgili istemiyorum kullanmıyorum 😅
Evet güzel şeyler 😅 gönlünce olsun - 1 yıl
Ben sevgili kullanmıyorum. Başlangıcım evlilik üstüne tanıma tanışma sohbet muhabbet 😅 üç beş buluşma belki yeterli
Evlilik için yakınlarımın çoğu 6 ayda evlendi
Evliliği zorlaştıranların canı cehenneme 😅
Kolaylaştırınız güçleştirmeyiniz müjdeleyiniz ve nefret ettirmeyiniz hadisi şerif
Kolayı zor zoru kolay eden kişilerdir imkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır 😅
Devir kötü malum partiye oy veren herkes suçludur 😅
Ekonomi sorumlusu ben değilim
ya ben sevmem hatta bana çok vıcık vıcık gelir. Tamam insan sevdiğine dokunmak ister ama o kadar da olmaz
115 Yorumla- 1 yıl
Allah Allah 😅
Soruyu sana göre sevgili olarak değil
Eş olarak düşün 😅
Yine sevmiyon mu 😅istemen mı 😅
İstemeyeni bende istemem ne demek vıcık vicik yok ya 😅
Ulan aşkıma yakın olmayacağım da kime olacağım hııı 😅 - 1 yıl
Çokta diyorsun 😅 çocuksu değilsin demek ki sen 😅
Ben rahatsız olandan rahatsız olurum valla 😅 dürüst olmak lazım her daim - 1 yıl
Kim bilir belki de 😅 Aşkım eşim olur eşim aşkım olur 😅 Rahatsız olmamasını tercih ederim çünkü rahatsız olurum rahatsız olursa aşkım
Amin inşaAllah 🌸 Gönlünce olsun 🌸 - 1 yıl
EyvAllah, amin inşaAllah 😅ama niye rahatsız olursun onu anlamadım eşinin sana düşkün olması niye rahatsız ediyor Roredicaaa gerçi düşüncelerin değişebilir 😅Burcun neydi senin
- 1 yıl
Tamam işte yengeç genelde duygusal olur 😅
Aşkçıl olur 😅
Tövbe tövbe yahu 😅nefesssiz bırakmam aşkımı nefes olurum ben, son nefeste gelen nefes misali can olurum aşkıma 😅
Astım ilacı gibi olurum 😅
Kim bilir belki de 😅 Madem düşkün olmasını istiyorsun 😅
Uzaktan nasıl olacak düşkünlük 😅
Nefes almak nedir sana göre nasıl bir şey 😅 - 1 yıl
Burunda al ağızdan ver 😂😂 ya ben hep kısıtlı büyüdüğüm için babam mesela bırakmaz beni evlenincede kocam oooo bi salın ya bu nedir az biraz nefes alayım 😂😂 evet normalde duygusal aşk kadını biriyimdir ama içimde bu yönüm öyle çıkmaz. Çıkarana helal olsun şimdiden kocamı tebrik ediyorum🥇🏅
- 1 yıl
Baba başka yahu 😅koca başka 😅aşk başka bambaşka 😅
Ben aşkımsız aşksız nefes alamıyorum 😅 hani özgür bir insanım hiç kimse umrumda değil içimden geleni yaparım kimse özgürlüğüme karışamaz kısıtlayamaaz ama aşkıma müebbet hapis olurum ben 😅 umrumda olmaz aşkım da aşkım 😅
Bende karımı tebrik ediyorum 😅 Ama niye tebrik ettiğimi bulamadım 😅iyi bir insan olduğu güzel sevdiği için geldi aklıma sonradan 😅 güzel insan olduğu için tebrik edeyim canım aşkım benim sjdjdk - 1 yıl
Amin inşaAllah cümlemizin hakkında hayırlısı olsun 😅 başka bir soruda görüşmek üzere hoşça kal iyi bak kendine 😅
- 1 yıl
EyvAllah selâmetle Roredica 😊
Temas bağımlısı olsun bir zahmet ki bende sıkılmasın 🤣🤣
26 Yorumla- 1 yıl
Bence de çokça hemde 😅Hiç sevmem sıkılan kadını yapma etme dokunma öpme 😅 aşkım harici kimseyi öpmek istemiyorum ben 😅kimse öpmesin sarımasın bana 😅hiç sıkılmam 😅
- 1 yıl
Ne güzel 😅Bende mıncıklanmak istiyorum ama eşim tarafından 😅 içinden geldiği gibi içimizden geldiği gibi ne güzel olur 😅freni patlamış kamyon gibi 😅bam güm ne gelirse önüne yıkacak sjdjd
- 1 yıl
Amin inşaAllah 😅 Seninde gönlünce olsun 😅 mutlu akşamlar dilerim 😅
1 yılHayır istemem yani olacaksa dozunda olmalı bağımlı olmasın bağımlılıklar kötüdür 😃
24 Yorumla- 1 yıl
Ben isterim dozunu seveyim dozsuz severim ben aşırı doz yüksek doz 😅altın vuruş her an 😅 Bizimkiler geldi köyden djdj
- 1 yıl
Gözünüz aydın abi çok şükür 😃
- 1 yıl
Tövbe tövbe ne gözü aydın kardeşim 😂konu ne ne oldu ben anlamadım aşkım mı var sanki 😂 aşksız göz aydın olur mu 😂
- 1 yıl
He ailem için 😂 sağol kardeşim 😂😅😂
Ayy yok ben istemem bikarim bir süre sonra 💅
23 Yorumla- 1 yıl
Öyle diyorsan öyledir 😅
Gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
EyvAllah 🫡
1 yılBen istemem rahatsız edici geliyor bana bu tarz şeyler.
21 Yorumla- 1 yıl
Diyorsun 😅 bana da aksi rahatsız edici geliyor 😅
Ben eş olarak düşünüyorum 😅
Beni kim öpecek ben kimi öpecem 😅
1 yılTemas bağımlısı olmayan biri sevgilim olamaz
21 Yorumla- 1 yıl
Çok haklısın 😅Çok mantıklı 😅
İstemezdim ama öyle 😂 sonradan bende öyle oldum 😂😂
13 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅 ben kendimi bildim bileli aynıyım 😅 Hiç değişmedim 😅
İnsan sevdiğinin yanında olmak ister dokunmak ister öpmek ister sarılmak ister isterde ister yani 😅
Sadece bakmak bile mutlu ederken yanında olması bile dokunmak daha iyidir 😅 - 1 yıl
Yakışır 😅 gönlünce olsun 😅
Bende temas bağımlısı olduğum icin sorun olmaz.
117 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅 Herkes kendi gibi olanı sevmeli bence 😅
- 1 yıl
EyvAllah, gönlünce olsun 😅
- 1 yıl
De de 😅 Niye ki 😅 sorularına geldim ama geri dönüş yok 😅Çok kısa kesiyorsun didjd
- 1 yıl
Ben doğu havası severim 😅
Leleleleleeeeee leeeeeeeeeee losu var - 1 yıl
Ben sevmiyorum Suri hocam 😅
- 1 yıl
Ne alaka hocam sen Suriyeli misin 😅Antep değil miydi
- 1 yıl
Harbi nerelisin 😅
Where are you from 😅
Genel olarak sevmiyorum 😅 öznel sevebilirim 😅
Herkesin vardır genel olarak sevmediği şeyler - 1 yıl
Ben genel olarak sevmiyorum, dürüst olmak lazım ülke ekonomik olarak berbat hale geldi kiralar 17 bin İstanbul'da asgari ücret 17 bin
Hani ben göçmenleri sevmiyorum yani aslında derine indiğim zaman onları değil
Hükümeti sevmiyorum ben yönetimi yönetim şeklini
Müslüman müslüman kardeşidir hadisi şerif
İnsan olan herkesi severim seviyorum insancıl olanı - 1 yıl
Hocam estağfurullah ya ne demek öyle demek istemedim 😅
Bende anamın oğluyum aşkımın erkeği olmak istiyorum 😂
1 yılEvet, isterim ztn bende temas bağımlısıyım ahahahaha
11 Yorumla- 1 yıl
Yakışır 😅ne güzel bende bende 😅Temas bağımlısı hatun candır gerisi patlıcan dolması 😂😂
Gizli Üye(45 üstü)1 yılSürekli öpüşüp koklaşma anlamında sevmem,
Diğer türlü bakacak olursan elinin bende olmasını falan severim.13 Yorumla- 1 yıl
Sürekli öpüşüp koklasma olmaz ki iş güç var 😅gezmek tozmak var ev işleri var 😅etkinlik aktivite var 😅 var da var yani 😅Eli tutmak da çok çok çok güzel el ele olmak 😅
Cevap sahibi1 yılOnlar hariç yahu
Yok el ele olmaktan bahsetmedim. Elini tutmasam da eli belimde falan olsun, temasını hissedeyim 😁- 1 yıl
Hehehe 😂 yanlış okumuşum 😅
Ben ya el tutacam ya kolumu atacam göğsüme yaslanacak ya da elim belinde olacak kendime çekecem ya da koluma gircek hepsine varım 😅bende hissetmek istiyorum 😅
O da benim belime atsın benim de hoşuma gider anasını satiym 😅
Gizli Üye(36-45)1 yılTemas hiç sevmiyorum ya. Benimki de yapışıp durur olmadık zamanda.
13 Yorumla- 1 yıl
Allah Allah 😅 burcunuz ne acaba? Gelecekteki aşkım da yapışıp dursun olur olmadık zamanlarda 😅 zamanın canı cehenneme 😅aşkım ne yaparsa güzel olur alayının canı cehenneme 😅
Cevap sahibi1 yılYengeç. Meseleyi cinselliğe ya da ahlaki toplum şeysine çekmek için demedim. Gereksiz temasları sevmiyorum anlamlı olanları severim.
- 1 yıl
Soru cinsellik değil hanfendi 😅
Burcu sordum ki burçlardan anlamam fikir edinmek için sevmiyorsun ya 😅
Bilmiyorum valla aşkıma her yol mübah pais ki eşime aşık olurum 😅eşim olur aşkım
En güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı 😅
Karşındakini seviyorsan temas bağımlısı olması süper ötesi sevmesen zaten bunalırsın hoşuna gitmez
21 Yorumla- 1 yıl
Ama şey herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür 😅 Herkes aynı sevmez ki sevemez ki 😅ben severim asla bıkmam usanmam yorulmam doymam 😅
Hoşuna gitmeyenlerin canı cehenneme valla 😅
1 yılOna karşı yüksek bir çekim varsa ben zaten temas bağımlısı olurum.
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 ben seviyorsam her türlü olurum çok pis çekim olur 😅 Turkcell bile çekemez ben gibi 😅starlink halt etmiş yanımda ejdj
1 yılSürekli yan yana olmamak kaydı ile güzel olabilir. ☺️ hatta benim hoşuma gider sahiplenme duygusu.
124 Yorumla- 1 yıl
Hımm ne demek bu sürekli yanyana olmamak derken 😅örnek misal mesala 😅 nasıl yani 😅
- 1 yıl
Sürekli yan yana olursak temas bağımlısı olduğu için bunaltır. Bunun yeri ve zamanı olmalı bence ve karşındaki insanı bunaltmamalısın.
- 1 yıl
Ben niye bunalmıyom 😅Bunalmam 😅 zaten iş güç var akşamları bir de izin günleri görüşcez 😅eee
Bunalanı sevmem 😅bunalmayan eş isterim 😅ulan daha evlenmeden bunalmak olur mu 😅 - 1 yıl
Dizinin dibinden ayrılmazsa bunalırsın tabi ki.
İş yerinde birlikte. Eve geliyorsun birlikte. Gezmeye gidiyorsun birlikte.
Böyle olmaz bence 😂
İnsan biraz uzak kalmalı özlemeli vs. - 1 yıl
Aman aman hiç sevmedim bu düşünceyi 😅tam da böyle istiyor hayal ediyorum ben 😅ulan işte de birlikte olsa ne güzel olur aşkımı korururm kollarım kimse laf söz edemez sahip çıkar destek olurum ona 😅
Özlemek için mesafeye gerek yok - 1 yıl
Aman tanrım dedim 😂 bunun sonu ayrılık olur ama bak benden söylemesi.
- 1 yıl
Temas bağımlısı olur sorarım istemezse bende onu istemem keyfi bilir 😅ben hiç doymam aşkıma bıkmam usanmam sıkılmam 😅 istediğim gibi öpemeyeceksem sarılamayacaksam ne anladım ben bu aşktan 😅
- 1 yıl
Hım anladım ama bunun yeri ve zamanı olması lazım diye düşünüyorum 🤨
- 1 yıl
Evet yeri zamanı bence de olmalı 😅yeri zamanı önemli değil😅 aşkımın müsait olduğu her yerde varım ben 😅Aşkım nasıl rahat olursa ama öpme sarılma dokunma yeter filan aman aman 😅
- 1 yıl
Boğarsın bence sen bu şekilde 😂
- 1 yıl
Ben aşkımı sürprizlere boğarım hediyelere evet öpücüklere de boğarım 😅her şeye boğarım aşkımı 😅ulan kimi boğacam ben ondan başka 😅 öpücüklere boğmak istiyorum 😅her an her fırsatta her gün bir ömür 😅 yaşlıikende
- 1 yıl
Umarım istediğin gibi biri çıkar karşına 😂😂
- 1 yıl
Amin amin inşaAllah 😅 nefes nefese kalınca da astım ilacı gibi olurum nefes olurum nefesssiz bırakmam yani 😅cama çıkar hava alır 😅astım spreyi alırım olmazaa taze hava depolaroz eve oksijen tüpü alırım djdjd
- 1 yıl
Enerjiye bak 😂😂😂
- 1 yıl
Çok pis enerji doluyum deli dolu çocuksu çocukların pili bitmez 😅ki aşk sonsuz güç kaynağı bana göre 😅30 saat ayakta kaldığım oldu ajsjd
- 1 yıl
Ben yapamam o kadar ya uyku düzenim önemli yoksa yıpranırım. 🥹
- 1 yıl
Oha anasını satiym 😅
30 saat işim gücüm vardı yahu 😅
Yaramazlık yoktu 😅
Uyku düzeni benim için de çok önemli aşkım en az 8 saat uyumak zorunda 😅
Ve bende 8 saat uyumak zorundayım 😅
Yıpranma yıpratma kendini 😅 - 1 yıl
Uykum kaçtı ki
- 1 yıl
Kaçırma uykunu bitkisel uyku şurubu var zararsız tavsiye ederim uyuyan güzel gibi uyursun 🌸
Sıkma canını sıka sıka can kalmayacak - 1 yıl
İstediğim gibi gidiyor hayatım. Vanımı sıkmıyorum sadece biraz düşünceliyim o kadar 😇
- 1 yıl
Sevindim o zaman ne güzel çok şükür 😅
Hep rayında olsun tren misali😅
Dümdüz sular seller gibi 😅
Düşünceli olmak iyi değil 😅
Benimde canım sıkılıyor 😅uykum yok düzenim yok 😅 - 1 yıl
Benim kalbim yüzünden düşüncelere dalıyorum. Onun haricinde bir sorun yok Allah’a şükürler olsun.
- 1 yıl
Daim olsun Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize 😅🌸Ne güzel
- 1 yıl
Amin inş. 😇
Gizli Üye(18-24)1 yılBen de öyleyim öyle biri kesinlikle isterim hatta eski sevgilimden bundan dolayı ayrıldık utanıyodu istemiyodu hiç
14 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅
Ama şey herkes ile olmaz olmamalı 😅
Yani bir şeyler yerine oturmalı 😅
Ben sevgili değil eş istiyorum mesela 😅 eşimle yaşamak 😅
Geçici değil misafir değil kalıcı olmalı bir ömür 😅
Bende dokunmadım diye bırakan kız arkadaşım olmuştu 😅ama evlenmek istiyordum evlilik üstüne başlamıştık 😅fol yok yumurta yok gol istiyordu 😅
Her şey vaktinde güzeldir 😅
En güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı 😅
Evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti ve imanın yarısıdır 😅
Sevgili olmak basit bir hafta da olunabilir 😅
Ben daha bir kızla sinemaya gitmedim 😅
Bir sürü hayalim var 😅
Cevap sahibi1 yılMüslüman değilim
Cevap sahibi1 yılTabii gidip de yeni tanıştığım biriyle sarmaş dolaş olmam ama sevgiliyle olur benim için
- 1 yıl
Hımm, inancın önemi yok zati 😅 önemli olan insanlık din dil ırk hepsinin canı cehenneme 😅
Hristiyan bir kız tanımıştım ortadoks mu neydi çok iyiydi iyi kalpli 😅
Bence de olur olabilir 😅ama eşim daha iyi olur 😅
Gönlünce olsun 😅ben mutlu bir sonsuzluk istiyorum
1 yılGüzel soru... hahah Tabii ki isterim. Temassız sevgiliyi ne yapayım yahu? Teması çok severim 😂
19 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim senin güzelliğin kankitoşkommm 😅
Bende isterim istemeyen bacımdır 😅 kardeşimdir 😂
Ben daha çok severim kanka 😅en çok ben her an dibinde biterim aşkımın 😅 - 1 yıl
Haklısın kanki haklısın 😅
her şey dilediğince olsun kankam😅😊 - 1 yıl
Sende sende kanka her türlü 😅
Amin inşaAllah 😅 Sadece saf ve masum bir sevgi 😅helal bir aşk diliyorum samimi olandan 😅 harbi harbi sevsin 😅soy adımı alsın öyle olsun aşk 😅 uzaktan aşk istemem 😅 mesafeli aşk yok 😅
Uyuduğum da yanımda uyandığımda da yanımda olacak 😅benim olacak bende onun bizim hayatımız dünyamız olacak bize ait 😅 - 1 yıl
İnşallah 😅Tüm dileklerin gerçekleşir inşallah kankim😅😄
Mesafeli aşk mı olurmuş yahu? tabii ki olmaz 😅
Umarım öyle birini bulursun kanka. Allah şansını, bahtını açık etsin. Umarım en iyisiyle karşılaş. Sev ve sevil inşallah kankim😊 - 1 yıl
Amin inşaAllah kanka 😅sitede sıkıntı oldu yazdım yazdım gitmedi anasını satiym 😅
Ve cümlemizin her dileği 😅
Olmaz olmaz şey ederim meeafeye 😂
Cümlemizin şansı açık olsun yahu 😅Sende sev sevil 😅 sevilelim 😅 - 1 yıl
Aynen bir ara bir sıkıntı oldu evet😅
😂😂😂
İnşallah kanka 😅saol saol😅😊 - 1 yıl
EyvAllah 😅Mutlu akşamlar diliyorum kanka 😅 sende sağol ve sağ ol 😅
- 1 yıl
Teşekkür ederim kanki 😅Sanada mutlu akşamlar 😅😊
- 1 yıl
Ricalar ve teşekkürler kankitoşkommm 😅
Gizli Üye(18-24)1 yılMerhaba, temas severim ama dozunda, sürekli dokunması beni rahatsız eder iyi aksamlar😇
21 Yorumla- 1 yıl
Merhaba,
Dozu ne mesela örneğin örnek var mı 😅
Sürekli derken 7 24 değil 😅
İş güç ekmek parası 😅 haftada bir izin olur belki iki bir de akşamları 😅
Niye rahatsız oluyorsun burcun ne senin 😅
1 yılTemas bagımlisıyim ki ben🤦♀️😃
23 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅En sevdiğim en çok istediğim 😅Peki öğretmenim sizde çocuksuluk var mı deliilik 😅Genelde sevmezlerde teması 😂çok saçma yani insan sevdiğine dokunmak ister kime dokunacak ya da kim dokunacak aşkım dokunmayacaksa 😅
- 1 yıl
Çocuksu yanım var herkese göstermem
- 1 yıl
Hımm 😅
Bu da güzelmiş öğretmenim 😅
Bu arada sorum aşktı 😅 KS attı csye
Gönlünüzce olsun 😅 Mutlu akşamlar dilerim 🫡🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
1 yılSadece bana olmalı
13 Yorumla- 1 yıl
Tabi ki kanka aksi olamaz zaten olabilemez 😅
- 1 yıl
O kadar 😀
- 1 yıl
Her türlü kanka her türlü 😅 Öyle de böyle oh oh 😅
https://m.youtube.com/watch?v=WYqVj1CuPL8
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılBen de öyleyim o yüzden evet
11 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅 Gönlünce olsun Beril 😅
1 yılİstemem. Ben istediğim zaman sarılayım yeter
13 Yorumla- 1 yıl
Vay anasını 😅 Peki bu cevap eşin için mi? 😅
- 1 yıl
Eşim yokk ama evet eşimde olsa bu kişi ben çabuk sıkılıyorum
- 1 yıl
Bekar olduğunu biliyorum biliyordum 😅 aslında şey gelecekteki eşin için mi diye soracaktım 😅
Sıkılan insanları anlamıyorum?
İnsan sevdiğinden sıkılır mı?
Niye sıkılıyoruz ki?
Böyle aşk sevgi olur mu 😅
Sıkılmaman için ne lazım 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılEvet hoşuma gider bu durum.
11 Yorumla- 1 yıl
Yakışır 😅Ne güzel 😅 Gönlünce olsun
İsterdim de fazla da abartmasın her yerde
13 Yorumla- 1 yıl
Evet her yerde de olmaz 😅Ama fırsat olan her yerde olabilir 😅Zaten kıskancım dikkat ederim ben 😅
- 1 yıl
😅🌸😅
Hayır çok bunaltıcı
110 Yorumla- 1 yıl
Profilin
Moon Lovers Scarlet Heart Ryeo mu 😅
Bunalandan bunalırım 😅aksine ayıltıcı 😅
Sevgi göstergesi ibaresi 😅 - 1 yıl
İzledim onu Kore dizi hastasıyım Kore aşka bayılıyorum 😅
Bunlar izleyip sevdiklerim not aldıklarım ilerde eşim ile izlemek için
The Legend of the Blue Sea
The King: Eternal Monarch
You Are My Hero
Cute Bodyguard
Love is Deep
Descendants of the Sun
The Uncanny Counter
İtaewon class
Tale of the Nine Tailed
Weak Hero Class
He is psychometric
While You Were Sleeping
Big mouth
İki dünya bir aşk Kore
Train Kore
Life on mars Kore
Signal
Voice
My secret terrius
Ghost Kore
Faith
Crash Landing on You
Vangabond Kore supper
A korean odyssey
The king 2 hearts
My girlfriend is a gumiho
You are all surrounded
Lawless lawyer
Time between dog and wolf
Again My Life
Two weeks
Scholar Who Walks the Night
Flower Of Evil
Briliant Legacy
İ'm not robot
My Love From The Star
Sen benim kaderimsin Kore tr dublaj
İnanılmaz erkek arkadaşım
My Id is Gangnam Beauty
The Wolf Çin
Secret Garden
Mause
Healer
City hunter şehir avcısı
Myprinces
İris
Player
Black
You ara my destiniy fated to love you
Moving
Remember War of the son
Taxi driver
Tabi kişiye göre değişir 😅 bence de 😅 Gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Bunlardan hiçbirini sevmiyorum üç tane var sevdiğim busines proposal, call, zombi express onun dışındakiler miç miç sevgili olaylarıyla dolu acayip bayiyor. Turk aşk dizilerinin bazıları da onlardan uyarlama ya o yüzden hiç izlemezdim hep bunalirdim. Megerse Kore drama uyarlaması olduğu içinmiş
- 1 yıl
Hımm 😅 bunları sevmeyeni bende sevmem 😅Zombi Expres izlemiştim 😅 zombi dizileri de vardi güzeldi 😅 ben çoğu şeyi çok şeyi seviyorum 😅
Çoğu türk dizileri uyarlama 😅 mutlu akşamlar dilerim 😅
Aşktan bayılan güzel de bayıyor demesi bilemedim 😅kızlar hiç romantik değil romantizmden anlamıyorlar 😅 - 1 yıl
Ben ayı olurken bile romantik duygusal olurum 😅aşkımın canını yakanı ayı gibi parçalar paramparça ederim 😅
- 1 yıl
Evet yorar 😅yorulmaya da razıyım savaşçı erkeğim 😅 cesur maceraperest her türlü 😅
Amin amin inşaAllah 😅 Gönlümüzce olsun 😅
Bir olsun son olsun yeter artık 😅 - 1 yıl
Şimdi denk geldim profilindeki dizinin 2. Sezon onaylanmış traileri var 😅 Netflix 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılirite edici her şeyin fazlası.
15 Yorumla- 1 yıl
Kim bilir belki de 😅 Bence değil 😅 Herkes kendi gibi olan ile olursa mutlu olur 😅
Ben sadece aşkıma böyle olurum 😅Daha doğrusu eşime 😅Bana göre en güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı 😅 ki aşkım eşime olur 😅 - 1 yıl
Senin görüşün tabi evlilik olması daha iyi bu açıdan.
- 1 yıl
Ben zaten evlilik odaklı insanım. Soruda iki sıfat kullandım. Herkes kendisine göre ben eşim için yazdım onları 😅
Sevgili basit kolay hemen hemen herkesin sevgilisi var ama sevdiği yok 😅 sevgili istemiyorum 😅 - 1 yıl
inşallah olur ne diyeyim.
- 1 yıl
Amin inşaAllah 🌸 Hayırlısı
Başka bir soruda görüşmek üzere hoşça kal iyi bak kendine 😅🫡
Gönlünce olsun 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBenim gibi olmalı sevgilim tabii.
Temas iyidir13 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle abi 😅 Temassız ödeme mı yapıyoruz ulan 😅Kredi kartı mı 😅
İran yapıştırıcısı gibi yapışmak lazım 😅 - 1 yıl
:))))))))))))
İran yapıştırıcısı ha.
- 1 yıl
ondan bile kuvvetli yapıştırım abi 😅oto moto tamir ile ilgileniyorum ilgileniyoruz 😅 kullanırız şanzıman da bile sağlam oluyor en son gaz kelebeğinde kullanmıştım 😅taş gibi oldu 😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Daha fikrim yok. ask yaşamadım bilmem ben
122 Yorumla- 1 yıl
Fikre gerek yok ki yani yaşamaya gerek yok 😅 benim aşkım da hep hayali hayal dünyasında ya da kendi kendime 😅
Bilmek lazım bilmen lazım 😅
Hayalini şöyle hayalindeki aşktan bahset😅
Hayalde ne nasıl 😅 - 1 yıl
Hayallerim hâlâ var. Hep vardı ve hep var olacak..
Bunlar benim hayallerim başrolü gelecekteki eşim 😅
El kızartmaca, su savaşı ebelemec ve körebe oynamak
Kırlarda piknik, birbirimize koşmak etrafımda döndürmek
Rengarenk çiçekler toplamak papatyalardan taç yapmak
Sinema, luna park ve boğaz turuna gitmek
Sahilde balık ekmek ve el ele yürümek
Kız Kulesi'ne karşı kayalıklarda semaverde çay içmek
Ona şarkı şiir okumak, güzel slow bir müzikte dans etmek
Birlikte PC oyun oynamak, motosiklet ile gezmek tura çıkmak
Tatlı tatlı kavga etmek bile istiyorum
Parka gidip salincakta sallamak ve tahterevalli
Salıncağı kendi ellerim ile kurmak isterim halatla
Çocuklar ile birlikte oyun oynamak istop yakar top
Birlikte ip atlamak, deliler gibi bağırmak çağırmak
Ona kendi ellerim ile kahvaltı hazırlamak
Birlikte yemek hazırlamak sofra kurmak ve toplamak...
Bu arada 32 yaşında bir arkadaşım var. Helal süt emmiş, alkolü yok, namazında niyazinda namaz ile insanlık olmaz ama temiz çocuk işte ailesini filan tanırım.
Yaşını göstermez. Eğer ki düşünürsen tanıştırayım
Hayra vesile olan hayrı yapan gibidir hadisi şerif 🌸
Ancak güven sorunu ile bu işler olmaz.
Hem aşkı isteyip hem güven sorunum var dersen olmaz
Art niyet ön yargı ile olmaz
Güzel seven arkadaşım kardeşimdir kefil olabilirim adam gibi adamdır 🌸 İstanbul'da
Anonim sohbet olmaz 😅
Tanışma düz olur direkt olur 😅
- 1 yıl
Valla istersen arkadaşın resmini atarım 😅bu arkadaşım ile 2020 den beri tanışırız 😅
Çok severim onu güzel insandır sadece sigarası var 😅
Hatta bana kızıyorlar niye aracı olmaya çalışıyorsun diye 😅
Ara sıra soranlar olursa onu tavsiye ediyorum ben 😅Mutlu olmasını isterim onun ki onunda mutlu edeceğine inanıyorum çünkü iyi ve güzel insan 😅ne bileyim 😅
Sende aşk yok diyorsun aşkım yok olmadı diyorsun 😅
Ama benim sende gördüğüm nötr olarak güven sorunu 😅
Mesela iyisin hoşsun ama güven sorunun var 😅bir erkek olarak bu sıkıntı yani 😅
Benim o zamanlar sevdiğim vardı, ben uzak duruyordum 😅onu tavsiye ediyorum 😅başka tavsiye ettiğim aracı olacağım kimse yok güvendiğim erkek olarak 😅 - 1 yıl
Elektrik elektronik mezunu 😅evi var 😅aile apartmanı 😅 Mesleği var 😅Balık tutmayı sever 😅 şey benim gibi deli doludur benim gibi olmasa da deli dolu çocuksu bir kardeşimiz 😅 duygusallık da var 😅
- 1 yıl
Ama böyle olmaz ki
Böyle beklersen anca beklersin😅
Adamın biri sandalı batmış Allah'ı bekliyormuş Allah beni kurtarır başka bir sandal gelmiş gel seni kurtarayım demiş yok demiş ben Allah'a bekliyorum vapur gelmiş yok demiş Ben Allah'ı bekliyorum helikopterle gelmişler demiş ki ben Allah'a bekliyorum siz gidin adam ölmüş
Tanışmaya açık olman lazım 😅
Boş boş beklemek istemek ile hiçbir şey olmaz 😅
Ben de bekliyorum Mesela Ama tanışmak isteyenlerle tanışıyorum 😅 - 1 yıl
Bu bir ön yargı, yer mekan ve zaman bahanedir. Önemli olan kişilerdir.
Kalıpların canı cehenneme bu şekilde inan olmaz
Kimse dururken dururken bir kadına adım atmaz bu devirde 😅
Reelde olsa olunca iyi olacak diye bir dünya yok - 1 yıl
Böyle yaparsan olmaz zaten kusura bakma.
Ön yargı ile olmaz. 🌸
Ben yapacağımı yaptım. 😅
Ameller niyetlere göredir. Hadisi şerif..
Gönlünce olsun 🌸
Kalıpları kenara bırak ön yargıları kenara bırak 🌸
Örneğin kendini profile koy sanal kalma 😅ortam sanal diye sanal olmak zorunda değil kimse örneği ben sanal değilim
Ben ben olarak buradayım her şeyimle
Son kız arkadaşım yani 3. ve 2. Kız arkadaşım sanal olmuştu 😅 - 1 yıl
Ben öyle değilim. Sana tavsiye ettiğim arkadaş da öyle değil...
Buk sıkıntı olmaz benim hayatımın içine ettiler niye sıkıntı olmasın biz insan değil miyiz
Ön yargı kötüdür art niyet kötü varsayım kötü
Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. Kendi sözüm - 1 yıl
Bak şimdi çöplükte bile güzellik vardır görülmeye değer görmesini bilirsek görebilirsek bizimdir 🌸
Ben de çok kötüler görüyorum. Pislikler görüyorum. 😅
Ama iyi şeylere odaklanıyorum sadece 😅
Bilmem anlatabildim mi Zehra 😅
m.youtube.com/watch
Güzel filmdi 😅kır zincirlerini rahat ol 😅
Ben destekçinim her türlü 😅 yanındayım arkadaş olarak 😅 - 1 yıl
Amin inşaAllah ama elimizden geleni yapalım 😅Öyle olsun 😅 çünkü hayırlısı demek ile hayırlısı olmaz 😅
youtube.com/shorts/nrPnf2wCBqk?si=7hIEY_r45duJ8ohP - 1 yıl
EyvAllah 😅O zaman başka bir soruda görüşmek üzere hoşça kal 😅 Selametle 🌸
Soru sorarsan iletebilirsin çünkü ben göremiyorum profilin gizli 😅
- 1 yıl
EyvAllah 😅Soruda konuşmayı severim 😅
1 yılHayır boşarım
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 Gönlünüzce olsun 😅
İsterim çünkü bende öyleyim.
11 Yorumla- 1 yıl
Yakışır ne güzel 😅 Gönlünce olsun 😅 Gelecekteki eşinde öyledir inşaAllah 😅
1 yılTabikiii temas çok tatlı oluyor.😅
16 Yorumla- 1 yıl
Teması tatlı bulmayan da sıkıntı vardır zati 😅Olur tabi her türlü bal gibi olur 😅
- 1 yıl
He valla 😅
- 1 yıl
Olsun o zaman gönlünce olsun 😅 Sellinnn
- 1 yıl
Amin amin senin de öyle knkm 😅
- 1 yıl
Amin amin inşaAllah 😅🌸
- 1 yıl
☺️🌸
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Evet isterim 😌
118 Yorumla- 1 yıl
Hımm yakışır 😅İstememek ayıp zaten aşkıma aşka sevgiye 😅
Gönlünce olsun 😅 - 1 yıl
Bende bende 😅çok büyük sorun olur evlenmeden önce sormak lazım bunları 😅zindan olmasın evlilik hüsran olmasın 😅
İnsan her an yaptığı yapmadığı söylediği söylemediği her şey ile belli etmeli sevdiğini yapılan her şey seni seviyorum ulan demeli haykırmalı dile gelmeli 😅dokunuslar bile seni seviyorum der 😅
Sorun olacakların canı cehenneme 😂 - 1 yıl
Ok deseydin filan 😅
https://m.youtube.com/shorts/DbYMkHlN-Ok - 1 yıl
Dersin sen senden beklerim 😂ama birazcık uzun yaz yahu 😂Özelde insan konuşacak bir şey bulamıyor 😅
Takip ettiklerim ile soruda konuşmayı daha çok seviyorum 😅 - 1 yıl
Yaz yaz canın sağolsun 😂Sen karıştır bir şeyler aşure yaparız filan 😂ne olursa olur djdjd 😂
- 1 yıl
Tamam ulan 😅Olur görüşmek üzere hoşça kal iyi bak kendine 😅 Selametle 😅Yamaallll 🌸🙏
- 1 yıl
Gamsimidaaa 😅Anyseyooo yopseyooo sisi sisi seraniiii seeaniiii ulan sjdjjjid
- 1 yıl
Ulan ne önemi var 😅 gamsimidaaa teşekkür ederim teşekkürler demekti 😅yopseyoo aloo demekti 😅anyseyo da unuttim 😂seraniii seni seviyom demekti sjdjd
- 1 yıl
Yazdım yazdım gitmedi 😅
Ulan dedim ne oluyor 😅
Anlamak gerekmez bazen 😂
https://youtu.be/sZzLyJ9Ggm4?si=PPPCTTwqm2aGxGfh
- Aşk İlişkileri konusunda 651 cevap paylaştı.
1 yılZatenn öyle olmayacaksa hiç olmasinnn
13 Yorumla- 1 yıl
Yakışır 😅Bence de olmasın ya 😅Ama soru aşk olacaktı ya cinsellik olarak sormadım ben 😅 Öpmek sarılmak koluna girmek elini tutmak cinsel değil 😅
- 1 yıl
Her ikisi için de geçerli bence 😅
- 1 yıl
Ya tamam 😅İnsan sevdiğinden etkilenir, arzular, tahrik olur bunlar normalde 😅
Ben aşk olarak sordum bana ne 😅Hem aldırdım aşka oh olsun 😂
Cinsellik ileri aşama eşime 😅
1 yılİstemem ne o mıç mıç.
11 Yorumla- 1 yıl
Bilmem ben severim 😅 bana mic mic gelmiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı.
1 yılKesinlikle isterim.
11 Yorumla- 1 yıl
Bende bende 😅 Gönlünce olsun kardeşim
Gizli Üye(25-29)1 yıldokunmadan temas etmeden uzak kalarak yapamam
11 Yorumla- 1 yıl
Bende bende bende 😅Ama eşim ile 😅
isterdim
32 Yorumla- 1 yıl
Gönlünüzce olsun 😅
Aşk İlişkileri konusunda 927 cevap paylaştı. Sorun olmaz
14 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 Sorun olmaz hiç hoş değil 😅 Gönlünüzce
- 1 yıl
Olsun dndjd
- 1 yıl
Sorun olmaz demek 😅Ne bileyim öylesine der gibi umrunda değil gibi geldi
1 yılİstememm
13 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 Gönlünüzce olsun
- 1 yıl
Teşekkürlerrr
- 1 yıl
Ricalarimi iletiyorum 😅
1 yılIsterim
11 Yorumla- 1 yıl
Gönlünce olsun 😅
1 yılOlsunn
11 Yorumla- 1 yıl
Olsun olsun 😅
Iyy hayır
11 Yorumla- 1 yıl
Hımm 😅 EyvAllah
1 yılEşim öyle memnunum
11 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅 Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize 😅
1 yılİsterdim ya
16 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅 Belli eder zati ilk buluşmada 😅 Gönlünce olsun 😅
- 1 yıl
Sağolun
- 1 yıl
EyvAllah sizde sağolun 🌸 Mutlu sabahlar
- 1 yıl
🥰 Eyvallah abim
- 1 yıl
Sevindim kardeşim 🌸🫡 mutlu oldum
- 1 yıl
🥰☺️☺️☺️
1 yılEvet isterim
113 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel 😅 Bende bende 😅
- 1 yıl
Sende sendeee jhjhj
- 1 yıl
Evet evet her türlü 😅 Ama öyle kısa yazmışsın ki ekleyecek bir şey bulamadım valla 😅
Gönlünce olsun 😅 Mutlu akşamlar diliyorum - 1 yıl
Öyle kısa olduğuna bakma oysaki içinde neler dedim neler jsfjdjfj
İyi geceler sana da😂 - 1 yıl
Tövbe tövbe 😅 niye içinde tutuyorsun 😅 soruda konuşmayı severim 😅 dök birazcık insan azıcık örnek verir 😅 Okumak bile güzel 😅bende not ederim kafaya 😅bunu da yaparım diye hayallerime eklerim 😅hem istişare etmiş olurduk 😅
Ben hiçbir şey anlamadım valla 😅 Gidiyon mu hemen 😅 - 1 yıl
Çok yoruluyorum ama uzun uzun yazmayı sevmiyorum 😂
Gideyim mi😂 - 1 yıl
Uzun yazma kısa kısa yaz 😅ses at voca moca 😅çözüm çok 😅 harfleri eksilterek yaz kuş dili yaz 😅 Tatarca yaz 😅
İki üç cümle de yeterli 😅ufak ufak at bir şeyler 😅 azıcık ucundan 😅
https://m.youtube.com/watch?v=CpTNqM5y9vE
Valla zorla tutamam ya 😅
m.youtube.com/watch
https://m.youtube.com/shorts/qq7zf_OMGjk - 1 yıl
Ben sesli de çok az konuşuyorum hvjhj
Ahaha güzelmiş şarkılar 😂 - 1 yıl
Az konuşan kızı sevmem çok konuşan kafamın içine eden kız makbuldür 😅 aşkımı dinlemek istiyorum sürekli konuşsun dinlerim gözlerim sürekli hani kulaklarım sürekli orada olur 😂duymak istediğim tek kadın sesi aşkım 😅ve annem 😅 yeğenlerim bir de
- 1 yıl
Umarım aşkını bulursun😂😂
- 1 yıl
Arayan bulurmuş öyle derler 😅Umut fakirin ekmeği umut Allah'tan 😅 hayırlısı 😅
Mutlu akşamlar o zaman güle güle 🌸😅
Hadi git 😅
https://m.youtube.com/watch?v=4p3IhHTfC7o
Hıh jsdjd - 1 yıl
İyi geceler😂
- 1 yıl
İyi olmasa da geceler 😅Mutlu geceler anasını satiym 😅 gecelerin de canı cehenneme 😅 ben hep geceyim hiç doğmadı ki güneş jsjsd
Çin yapay güneşi icat etti bizde o bile yok ekddj
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir
11 Yorumla- 1 yıl
Net olmak lazım 😅
1 yılİsterim
11 Yorumla- 1 yıl
Gönlünüzce olsun 😅
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Evet ben isterim
13 Yorumla- 1 yıl
Vay yakışır 😅Bende bende her türlü 😅 Gönlünce olsun 😅Ama aşk olarak sordum ben dkdkd
- 1 yıl
EyvAllah 😅 Teşekkür ediyorum 😅
- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
