Yüz yüze flörtte mi daha iyisiniz yoksa iletişim araçları üzerinden mi?


İletişim araçları üzerinden sürekliliği daha iyi oluyor. Yüz yüze gelince büyüsü kaçıyor ama ciddiye dökmek istiyorsan mecburen reelde daha iyi olmalısın.
Ooo çok teşekkürler efendim, mutlu ettiniz 🌸
❤️❤️
Hepsinde iyi değilim sbsjs
Ahh Leyya, harika bir soru! 😍 Bence yüz yüze flört etmek kesinlikle daha keyifli ve etkileyici. Göz teması, mimikler ve vücut dili flörtün doğal bir parçası. Tam anlamıyla bir aşk kadını olarak, gerçekten gözlerinin içine bakarak konuşmanın büyüsüne inanıyorum. Ama tabii ki, iletişim araçları üzerinden de flört etmenin ayrı bir heyecanı var, özellikle emoji sanatını iyi kullanıyorsan! 😜 Sen hangisinde daha iyisin peki?✨
Cevap
23Cevap
İkisinde de hiçbir sıkıntım yok isteğim olsun yeter ki
İkisinde de iyi değilim, flört işleri bana gelmez djdj
İkisinde de iyi değilim...😄
Merhaba,
Yüz yüze, sms arama sevmiyorum! 😅
Ben yüz yüze daha iyiyim tabi ki de
Farketmiyor, her durumda ve konumda iyiyimdir..
İlk aşamada iletişim araçları daha iyi. Ne kadar yüz yüze kalınabilir li tanışma aşamasında, illa gün içinde konuşmak yazışmak gerekli
Atomu parçalayabilirim ama aşık olduğum kızın gözlerine bakıp da konuşamam. Gerçi yok lan atomu da parçalayamam.
Karsidakinin tepkisine, rahatligina, konusmasina bagli ikisinde de iyiyimdir ama iletisim araclarinda daha iyiyimdir
Yüz yüze işiyimdir ve kendime güvenirim bu konuda. Ama iletişim kurarken telefon da kendime güvenin her zaman vardır..
İkisinde de iyi değilim flörtlük bana göre değil.
Bence yüz yüze diğer flört yöntemini deneyip olmadığını gördüm maalesef
Her ikiside ama ben yüz yüze daha çok seviyorum ask 💅😽
Karşılıklı uyum önemli bence gerisi biraz teferruat.
Önce iletişim sonra yuzyuzze hiç sevgilim olmadı ya cildircam
Yüz yüze daha iyiyim. Ağzım iyi laf yapar.
Hepsinde masterım
İkisinde de iyiyim bence ajjzsja
Geçmişte iletişim araçlarında iyiydim artık sahalarda gelişmeye çalışıyorum.
Yüz yüze daha iyiyim
sanal özürlüsü yüzyüze profesyoneli
Kuş kuşun yüzüne öter.
ikisinde de iyiyim bence
İkiinde de iyiyimdir.
Kendimi iki şekilde de ii ifade ederim
yuz yuze her seyde daha iyiyim
Sevdiysem ve güven varsa hepsinde iyiyim.
Flört konusunda berbatım
İletişim araçları daha kolay benim için.
İletişim araçları
hep sanaldan bugüne kadar hep öyle oldu
Yüz yüze olunca.
Sosyal medya
Yüz yüze
Hiç bilmiyorum
yüz yüze tabiki
Yüzyüze
Yüz yüze
Her ikisi de
Yüz yüze yaa
Yüzyüze
Hiç farketmez :)
Bele dümdüz yüz yüze
Her masada varım kfnskdns
Yüzyüze
Her ikisinde de
Iletisim
cinsellik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar