Aşık olmamam gereken birine aşık oldum kendisi babamın arkadaşı ve evli. Kendime inanamıyorum ne yapacağım?

Olmamam gereken birine aşık oldum. Kendisi babamın iş arkadaşı tabi babamdan küçük 30-40 arası diye tahmin ediyorum. Evli 2 çocuğun var 7-8 yaşlarında. İlk görüşte aşık oldum neyine olduğumu bilmiyorum. Adamı 3 gündür görmüyorum ve özlemeye başladım kendim 19 yaşındayım bu hislerim çok iğrenç biliyorum ama engelleyemiyorum bununla nasıl başa çıkacağım ben böyle bi insan olamam bu hissettiklerim çok yanlış
Aşık olmamam gereken birine aşık oldum kendisi babamın arkadaşı ve evli. Kendime inanamıyorum ne yapacağım?
Cevapla