Güncellemeler
1 yıl
Son 15 dk yardım edin lan
Güncellemeler
1 yıl
Su var ama abdest alma imkanım yok ayrıca suyun yetip yetmeyeceği belli değil teyemmüm olur mu?
2 haftadır gitmemiştim bu hafta kesin gitmem lazım ama sular kesik ve cenabetim bu işlerden anlayan birisi yardımcı olabilir mi? Napmam lazım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Iki tarafında gönlü olsun diyorsun yani jjsjshdhs😂
Ne alaka
Takiliyorum kanka ciddiye alma fazla
Hallettim reiz sağol sjdjd
Ne demek devrem her zaman jfjshfsjfhs
Ben de son dakika hatırladım cenabet olduğumu. Ezana 4 dk var. Dün gece 31 çekmiştim kahretsin
Napcaz
Ben geçen bafta gitmiştim bu hafta gitmiycem
İyisin sen
Su olan yerde teyemmüm alınmıyor çöl gibi bir yerde olman lazım ki (su yoksa yani etrafta) anca o zaman teyemmüm alırsın cenabet cenabet namaz kılma sakin.
Çölde de su varsa gusül alınıyor orada anlatmak istediğim suya ulaşabilirlik
Lan napıcam?
Onla bunla saçma sapan şeyler yapmadan önce düşünseydiniz.
Ya ne onla bunla sı video izledim
Aşağıda biri hamam demiş yakınlarda varsa mantıklı düşündükçe yetişemeyeceksiniz naparsanız yapın artık
Olmaz.
Yok yakınlarda 3. Cumaaa gitmem lazım buna
Damacanadan 3 litre kadar suyu al ısıt kova gibi bir şeye koy gıdıp gıdım su alarak elinle her yerine gelecek şekilde yıkan sonra ağzına burnuna su ver tamamdır işte. Peygamberimiz az su ile yıkanırmış zaten demek ki mümkün dene bi yaparsın bence
Tas gibi bir şeyi kullanarak yıkan 😂😂
Teyemmümle olmaz. Cenabet namaz kılınmaz. Kendine gel.
Bu şartlarda olmaz yani
Su var ama imkan yok yani teyemmüm olur ayrıca o su yetmez adım gibi biliyorum ilk defa duş almıyorum la
Ya kardeşim bu konuyu hocadan dinledim ben daha ne dememizi bekliyorsun? Belirli bi mesafede suya ulaşma imkanın yoksa ve sadece içeceğin kadar su varsa o zaman o suyu içmek için kullanıp teyemmüm alırsın. Senin imkanın olduğu için markete gidebilirsin bakkala gidip su alabilirsin o teyemmüm olmuyor. Daha nasıl anlatabilirim anlaman için
Ben şimdi aldım gusülde merakımdan soruyorum ya param yoksa su almak için?
Nasıl aldın gusülü?
5l suyla
Anormal sorular soruyorsun ama yani o su her türlü bulunur ulan ne değişik insansın ya 😂 bi müslğman kardeşinden istersin borç yaparsın bulunur her türlü
İyi tebrik ederim, Allah kabul etsin
BİM şok a101 var burada başka bir şey yok onlar vermezler ne var ya aklıma takılıyo😅
Fıkıh çok ince o yüzden bilmeden yorum yapıp fetva veremem :)
Ya bide özgür irade konusu var bu aralar aklıma takılan sen yetkili birisine benziyorsun sana sorabilir miyim?
Namazını kılacak mısın? Sonra konuşuruz
Hutbe dinliyorum namaz zaten 2 rekat
Namaz vakti birini tutmak doğru değil o yüzden bitince yazarsın :)
Özelden yazabilir miyim bu özel irade konusunu biraz uzunda?
Bir yere yetişmem lazım evden çıkacağım birazdan, siz isterseniz buradan yazın görünce yanıtlarım olur mu?
Benimde uyumam lazım ya bu konu benim için biraz kafa karıştırıcı ve uzun sadece buradan yetmez ama başlangıç olarak şöyle soriyim : özgür irade var mıdır? Seçimleri biz mi yaparız yoksa genetiğimizde ne varsa onlar mı? Yani öfkeli bir adam katil olabilir ama öfkesi annesi babasından geçmiştir , en basit haliyle böyle konu
İki tane video atacağım konuyla ilgili izledikten sonra üzerine konuşalım
Atamıyorum 3xper olmak zorundaymışım
Gizliden çıkıyorum o zaman (bu hesabı biraz troll eğlence amaçlı açtım 🥲 ondan çıkmamıştım ) 😂
Gizliden çıkar mısın yazayım sana oradan atarsın
Takip isteği attım kabul edin veya mesajlarınızı açın
Hazır su al dök suyu üstüne
Su öyle varsa napıcam lan bidonlarla mı abdest alıcam
Teyemmüm olmaz. Teyemmüm su hiç olmayan yerde alınır. Marketler su doluyken olmaz
Kovaya döküp maştapa ile ile işte eski usül
Su var ama duş almaya imkan yoksa da teyemmüm alınır yazıyo
Duş almaya imkanın var senin ama. Kendini kandırma
Nasıl var ben bidonlarla su yokken nasıl gusül alayım babam ne der? Cenabetim mi dicem millete?
Yapmasaydın o zaman Allah Allah. De ne olacak. Kirliyim de böyle camiye gitmek istemiyorum de. Az mantık ya
Bidonlarşa derken sanki hamam işletiyorsun. Su döküneceksin sadece
Her yerim ıslanmaya bilir 190 95 kilo adamım öyle kolay değil hanımefendi
Ailedekilere söyle bir şey olmaz. Babana dersin.
Hamama git 😂
Su yetmex yetmez her yerime değmex yinede deniyim mi
Dene az az akıt
La yetmez biliyom ben de diyelım yarım kaldı öyle kabul olur mu?
Kabul olmaz yetmezse. Ya evdekiler bilirse bilsin niye bu kadar kastın anlamadım ki
Yq çüş bence sen bilmiyosun baya sallıyosun şu an baktım diyanette su var ama kullanmaya imkan yoksa teyemmüm alınır diyo alıp gidicem teyemümü kolaylaştırınız zorlaştırmayınız
3. Cuma diye bir şeyi de ilk defa duydum bu arada. 5 vakit kokuyorsun herhalde bu kadar önem verdiğine göre. Malûm farz olan esas namaz beş vakit namaz ya
Evin var duş yerin var. Ailen bilecek diye imkan yok diyorsun. Buna imkân yok diyorsan sen bilirsin ne yapıyorsan yap
5 vakit kokuyorsun?
Ya su yetmez su ailemi de geçtim su yetmez
Klavye çevirmiş. Kılıyorsun*
Kendine göre su al o zaman 10 litre al, 15 al. Abarttın sende iyice. Tabi siz banyo yaparken tüm banyoyu ıslatıyorsunuz. Bu seferse bedenine değilde yerlere suyu döneceksen yetmez tabi
Yıkandım la su soğuktu ama yetiyomuş 5 bence her yerime değdi sağol dhdjx
😂😂😂 Allah kabul etsin
5 vakit kıyamıyorum maalesef ama 3. Cuma sıkıntılı hadisler var şu an unuttum b12 yok direkt bende ama sıkıntılı idi o yüzden 3 defa üst üste gitmemezlik hiç yapmadım d
Güzel alışkanlık da beş vakit namaz kılmayınca her vakit için sıkıntı onu ne yapcaz 😄
Bir ara namaz borcumu hesapladım dua et nasip olur belkide farzıydı kazasıydı kılmaya başlarım
Namaza başlarken hemen öyle her şeyi yapayım diye başlama. Farzları kıl ilk sadece yoksa ağır gelir hepsi. Bir iki ay düzenli kıl böyle. Sonra her vaktin sünneti yerine kaza namazını eklersin.
Denedim de olmadı sünnetleri ekleyince veya kazaları ağır geliyor yapamıyorum 5 vaktin farzları çok zor geliyor neyse ben namaz bb
cünüp cünüp gitme aewk
Napıcam teyemümle olur mu?
Satın al su ısıt al abdestini
Bizimkilere ne dicem bidonla abdest alma konusunda
Evde birileri varsa sıçtın normal namaz abdesti al git sular gelir gelmez boy abdesti al
Kabul olur mu ki öyle
Evet imkansızlık varsa oluyor su hiç bulamazsan teyemmüm bile oluyor İslamiyet kolaylık dinidir
Su var ama imkan yoksa teyemmüm alınır diyo
Tamam ama senin su normal abdest almaya imkan tanıyor duş almaya değil kimse olmasaydı o zaman normal abdest olmazdı
Ama cenabetken normal abdestle depil teyemmğmle diyo
O hiç su bulamazsan
Su var ama gusül alacak imkanın ortamın yoksa normal abdest
Aileye söylemeye çekiyordum sence bh ortamım yok demek mi?
Aynen öyle
3 hafta gitmezsen kâfir olmuyorsun
Ama hidayet gidiyor diye biliyorum
Teyemmüm abdesti alıp gideceksin kardeşim.
Yeter mi sorun olmaz mı? Kabul olur mu öyle?
Hemen hazır su alıp gusül abdesti alma imkânın yoksa teyemmüm alırsın.
Yok öyle bir imkanım
Su az var millet diyo ki dök belki yeter yetmezse de kabul olmaz
Bidonu al kafandan aşagiya dök niyet edip
Yetmiyo o kadar su yok 5l su bana yetmez
Enikonu yıkan demiyoruz sana özel bolgelerini falan kopukle sonra kafandan asagi dök nasi yetmiyo sular gelice adam gibi yikanirsin zaten kafan basmiyo
190 95 kilo adamım o su yetmiyor işte aq biliyoruz ilk defa banyo yapmıyoruz
Yav evde 1 bidon mu var sadece
Evet
Teyemmüm al
5l ile yıkandım yetti la
Ben sana ne dedim yeter dedim idareli kullaninca niye yetmesin iki saat burada laf çalicagina on kere gusul almistin vakit kaybediyosun umarim ezan okunmamistir orada
Camideyim şimdi