Kız arkadaşımın sürekli buluşmaya geç kalması ayıp değil mi?

Evler 2.30 mesafelik bir uzaklıkta önceden ortada buluşurduk ama o beni orada da 1 saat 1.30 saat beklettigi için ben onun evinine yakın yere gelmeye başladım ama böyle yapmama rağmen hala beni 20 30 hatta 40 dk beklettigi oluyor ben 2.30 saatlik yoldan geliyorum da tam vaktinde o evinden çıkıp 5 dk yürüyeceği yere gelememesi saygısızlık değil mi gerçekten ve ben sırf bu yüzden soğuyorum artık
Kız arkadaşımın sürekli buluşmaya geç kalması ayıp değil mi?
Cevapla