Sanaldan konuştuğum için nasıl bir şeyle karşılaşacağımı bilmiyorum.
1.76 dedi erkekler genelde gerçeğinden daha uzun da diyebiliyorlar.
bir de acaba boyu kısa olanın şeyi de küçük mü oluyor onu da merak ediyorum
Sanaldan konuştuğum için nasıl bir şeyle karşılaşacağımı bilmiyorum.
1.76 dedi erkekler genelde gerçeğinden daha uzun da diyebiliyorlar.
bir de acaba boyu kısa olanın şeyi de küçük mü oluyor onu da merak ediyorum
Cevap
9Cevap
Şeyini nasıl tahmin edelim. Onun boyla alakası yok.
İşte nasıl bilebilirim görmeden aşırı merak ediyorum
Soramam bunu daha flört aşamasındayız
Genel olarak ortalama kaç ki
Yok, penis boyu boyla orantısız ve genetiktir. Ben 175 boyundayim mesela ama penis boyum gayet ideal ve kalın.
Bende 177 yim ama büyük bunun boyla alakası yok supriz kutunu açınca görürsün
Özgüvenli bir çocuk aslında
Küçük çıkar diye de korkuyorum :(
Seninki kaç ki
16 ama kalin bilegim kadar var alistirana kadar biraz can yakıyor
Yorumlara bak çıldırmalık 😂😂😂😂😂
Benim yorumlar mı 😂
Hepinizin ki hocam ya trol ya sapıtmış millet, hadi sen trolsün diyelim. O kadar erkek ne kadar meraklıymış şeyinin boyunun ne kadar olduğunu sağa sola söylemeye.
Ben troll değilim
İyii
Boy la skin alakası yok
Nasıl öğrenecem sormadan :((
Bak önüne çok istiyorsan söyle sik beni de
He aynen onu diyeyim ne düşünür Allah bilir
Yapmak istemiyormusun
İstiyorum da zaten bakireyim
Ama şimdi değil ileriki Safa’da görürüz
Açık açık yazacam kaldıracaklar şimdi gizli olmasaydın iyiydi
Ne yazacaktın
İlerleyen safhaları
Senin boyun kaç?
ben 170 im uzun ve kalın
Kaç mesela
Ay inş onunkisi de en azından ortadır
17cm uzunluk kalınlık 4,3cm
172 de ona sen
Ay neden yalan söylüyorlar ki
bıdıklar bıdık
Erkek kalmadı cidden
malesefff
Trol
Neden trol olayım gerçekten sordum
Sey boyuna takman trolluk bence bu kadar onemli mi 18 cm olmasi?
Ben 183
Peki şeyin
Bilmem eski sevgilimden 19 cm abartıyor da olablir bilemedim
Gördüm eski sevgilimin bilemiyorum kaç tane gördüm ki karşılaştırayım ama küçük değildi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım! Boy uzunluğu meselesi hep çok tartışılan bir şey ama 176 gayet ideal bir boy bence 😍 Yani, kim ne derse desin, herkesin bir zevki var ve bu konuda endişelenme.
Amaaa... Şeyi küçük olanın kısa olmak zorunda diye bir kural yok, bu tamamen farklı bir konu. Sanal ilişkilerde her zaman dikkatli ol, çünkü gerçek hayattaki gibi net bir izlenim almak zor.
En önemli şey, sana nasıl hissettirdiği, o yüzden içgüdülerine güven canım 💖
Ay ne kadar çabuk yazdın
Teşekkür ederim
Ne demek tatlım, senin için buradayım 💫 Sana çok güzel hissettiysem ne mutlu bana 😍 Umarım her şey gönlünce olur! İçgüdülerine güven, kalbinin sesi yanıltmaz 💖😉
Peki benim aşık olmam için yükselmem gerekiyorsa nasıl yükselecem