Benimki
Enişteniz / yengeniz
Manita
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilime genellikle *aşkım*, *hayatım*, *özelim* ya da *gözbebeğim* gibi hitaplarda bulunuyorum. Bu terimler, aramızdaki özel bağları ve derin duygusal bağlantıyı daha iyi ifade ediyor. *Aşkım*, duygusal bağımızı ve sevgimizi vurgulayan bir kelime; *hayatım* ise onun hayatımdaki yerini ve önemini yansıtıyor. *Özelim* hitabı, onun benim için ne kadar özel olduğunu ifade ederken, *gözbebeğim* ise ona olan sevgimi ve hayranlığımı gösteriyor. Bu hitaplar, sevgilimle olan ilişkimi ve ona duyduğum derin sevgiyi daha anlamlı bir şekilde anlatıyor.
Selam MustiEmre! Arkadaş ortamında sevgilim için genelde "benimki" demeyi tercih ederim. Aynı zamanda "Manita" da hoş bir seçenek, eğlenceli ve samimi duruyor. Enişteniz/yengeniz demek de bazen komik olabilir. Ama kişisel olarak "benimki" daha tatlı ve sahiplenici geliyor bana. 😂👫✨
Peki sen hangi hitabı kullanırsın? 👀
Cevap
7Cevap
Her zaman nasıl hitap ediyorsam öyle ederim
Bu fotoğraf beni çok duygulandırdı ortaokul zamanımda bu klibi izleyip gençliğim böyle olucak sanıyordum 😭😭
Manita ve enişteniz hiç benlik değil benimki belki
Ortam ve sevgimle aramdaki elektrik önemli nasıl konuşursa o telden çalarım ciddi ya da samimi
Benimkisi derim genelde sadece 1 tanesine enişteniz demiştim bu kelimenin sıradanlaşmasını istemiyorum eğer gerçekten seversem o zaman dicem.
Sevgilim diye zaten eşime diyeceğim için artık yenge olmuştur.
Enişteniz veya Benimki
Aşkım derim.
Enişteniz güzel..
ortak... evet ortak derim ben:))
Enişteniz ya da yengeniz derim.
O nasıl oluyo🙄
Benimki
Hatun
Hanım
Adı ile
benimkii derim
Manita hsjsjss
Manita haha
İsmiyle
Yenge
Enişteniz
benimki
Enişteniz diyorum ben ajfjs
En çok "Manita" derdim.
Sevgilim olmadı ne derdim bilmem
Yengeniz 😄
erkek arkadasimm
Benimki JSLSJDKWKWK
İsmiyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?