Herkes dürüst bir şekilde cevap versin, uzun ilişki benim için değil diyebilirsiniz, sonunu görmeyince uzaklaşıyorum deyin , içinizdeki düşünce neyse öylece söyleyin

Herkes dürüst bir şekilde cevap versin, uzun ilişki benim için değil diyebilirsiniz, sonunu görmeyince uzaklaşıyorum deyin , içinizdeki düşünce neyse öylece söyleyin

Sorumluluklar ağır geliyor, çünkü hayatı boyunca öyle bir sorumluluğa maruz kalmamış hep bir başkası onun için halletmiş. Bir an da kendisini olayın merkezinde bulunca kaçıyor, bazı erkekler.
Evet, bazı erkekler için bir ilişkide kadınları taşımak ağır olabilir. Bu, genellikle toplumsal beklentiler ve kişisel sorumluluk algılarıyla ilişkilidir. Bir erkek, ilişkide hem kendi hem de partnerinin ihtiyaçlarını karşılamak zorunda kalabilir, bu da bazen üzerindeki yükü artırabilir. Toplumun erkeklere yüklediği ‘güçlü olma’ ve ‘her şeyin sorumluluğunu üstlenme’ baskısı, bu yükü daha da ağırlaştırabilir. Bir erkek, bu sorumluluğu taşırken, duygusal ve psikolojik olarak zorlanabilir, çünkü aşk ve ilişki sadece iki kişi arasında denge kurmak değil, aynı zamanda her iki tarafın da kendi içsel dünyasını ve duygusal yükünü yönetmek anlamına gelir. Dolayısıyla, bu yüklerin altında ezilmek, bazen ilişkilerde derin bir stres ve zorluk yaratabilir.
Teşekkür ederim 🌸
Ne konuda taşıdığına bağlı. Misal duygusal yükü fazla olan bir kadındır, olgun değildir bunaltıp çocuk gibi ilgi istiyordur veya fazla masraflıdır. Mümkün gayet zorlanmak, hepimiz insanız.
Kadınları da erkekleri de kimse taşımasın ya herkes kendini taşısın bir zahmet. Karşı tarafla dengede hareket etmek gerekir. Bu sağlandığı sürece kimse kimseyi yormaz.
Kastettiğim kadının uyarıları ve düzeltme çabaları zorlarına gidiyor ve soluğu başka yerde mi alıyorlar gibiydi
Asıl sorun şu, neden uyarıya ihtiyaç duyuyorlar. Kusura bakmasın da kimse terbiye edilmesin, o olgunluğa ve kapasiteye sahip olanlar ilişki yaşasın.
Sen bu ülke ortalamasına fazlasın ben buna karar verdim 😅
Belirli bir seviyeye gelmeden birilerinin yönlendirmesi ile ilişki yaşayacak olan yaşamasın bence :D est teşekkür ederim
Teşekkürler 🤟
Rica ederim 👏
Cevap
6Cevap
Her erkek aynı değildir.. Ağır gelen erkekler gününü gün etmek isteyenlerdir..
Sevmeyince yük olur karınca, sevince filler karınca.. demişler.
Kesinlikle..🙏😌
Evet yeterince sevgisi olan ve olgun olan biraz idare ediyor ama sevmeyen ve olgun olmayan ya da doyumsuz olan erkek tıkaniyor sıkca beceremiyor kadını çözmeyi de, onun dilinde konuşmayı da
Bence ağır değil tabi erkeklere sormak lazım ama bence değil sadece onlar bazı kadınların takılmalık görüyor o kadar
Dahi bir abimiz der ki: Fakir erkek yoktur; ilişkisi olan erkek vardır.
Gerisini siz anlayın.
Bana iki yıldan fazlası ağır geliyor her şey tadında bırakılmalı
Kaliteli kadını taşımak ağır geliyor herkesin harcı değil o
Bence her erkek aynı değil bence gerçekten seven var 😌
Ağır geliyorsa sevmiyor demektir. insanin içinden gelir sevdiği için yaptıkları.
Evet. Genelde suçlamayı tercih edip sorumluluğu üzerleeinden atıyorlar
yürekli bir kadının başı , yüreksiz bir erkeğin omzuna ağır gelir.
Şimdikilere, evet.
Kendini tanıyan, hayattan ne istediğini bilen bir erkek isen hiç bir zaman ciddi bir ilişkinin sorumluluğunu almanın ağırlığını hissetmezsin. Aksine rahatlık verir.
Geliyor sen hiç bugüne kadar bir kadında tartışıp da haklı çıkan erkek gördün mü?
Bana ağır gelmiyor
Evet erkeklere ağır geliyor
Beni yormaz
Erkeklere sormak lazım.
Sabırsız olmuş hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?