İlişki istemiyorum beni hiç heyecanlandırmıyo alta yazdığımı yorumlar mısınız?

Aşk hayatım çok tuhaf yani şöyle, aşk istemiyorum. Biriyle her gün konuşmamak, buluşma mecburiyeti falan beni heyecanlandırmıyor istemiyorum.20Yaşında kızım artık arkadaşlarım beni zorlar oldu Bi ilişki yap diye ama ben kimi istediğimi bile bilmiyorum tek bildiğim ilişki istemediğim. Bir çocuk var sürekli bana yazıyor ilgisi hoşuma gidiyor ama ümit verip ilerlememek için görüldü atıyorum ya da bakmıyorum. Benim yaptığım da yanlış hem ilgi isteyip hem ilişki istememek🤦‍♀️ Çocuk em sonunda bana hiç yazmayacak ya of neden böyleyim sizce benim sorunum ne kendimi çözemiyorum
İlişki istemiyorum beni hiç heyecanlandırmıyo alta yazdığımı yorumlar mısınız?
Cevapla