Küs olduğun sevdiceğin, senin için taşa kalp şekli verse barışırmısın?

Küs olduğun sevdiceğin, senin için taşa kalp şekli verse barışırmısın?
Abartım mı sizce. çok çabukmu barıştım. Banamı yaptın ulan demem çok odunca biliyorum neyse. Utandığım için saçmaladım aslında�
Abartım mı sizce. çok çabukmu barıştım. Banamı yaptın ulan demem çok odunca biliyorum neyse. Utandığım için saçmaladım aslında�
Güncellemeler
1 yıl
🌺🌺
Güncellemeler
1 yıl
Süperr🌺
Küs olduğun sevdiceğin, senin için taşa kalp şekli verse barışırmısın?
Cevapla