Merak ediyorum hiç mi sadık masum ve temiz bir kızdan ayrıldıklarına üzülmüyorlar hele ki bu çağda böyle bir insana tekrar rastlamak şans işiyken...
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hayır üzülmez giden bırakan insan niye üzülsün ki gadası
Üzülmezler. Sende derin bir iz bıraktıkları için sevinirler. Çünkü büyük çoğunluğu narsist yaratıklar.
Bazen diyorum Allah onlara o pişmanlığı bile vermiyor sırf o temiz kıza nasip etmemek için..
tabi ki çok üzülürler ben şahsen çok üzülürüm
Niye üzülüyorsunuz ve neden terkettiniz
çok uğraştım onun için bir türlü nasip olmadı bana. ilk önce beni seviyor mu acaba diye düşündüm. sonra ben bir kaç kez teklif ettim kabul etmedi meğer yanındaki kızları kıskanırmış bir türlü nasip olmadı ama belki yine bana döner rabbim bilir. bana söylesene o bana geri döner mi ne dersin
Siz kaybetmemissiniz veya terketmemissiniz terkedilmissiniz o yüzden sizin üzülmeniz normal eğer ikinizin de niyeti aynıysa Allah nasip eder ama değilse üzgünüm...
o diyelim ki başkasını seviyor ama benim de onu sevdiğimi biliyor bana geri döner mi ne dersin
Sevdiği kişiden ağır bir darbe yerse dönebilir
inşallah döner rabbim nasip ederse döner inşallah her şeyin hayırlısı olsun
Sizi sevmeyen insanı da siz gözünüz de küçültüp sevmeyin. Beni sevmeyeni ben neden seveyim dönsün diye bekleyim bu kafada olun ve dönmesini vs bekledikce asla dönmez haberiniz olsun yani yeniii insanlar tanıyın
haklısınız ama sanki beni seviyordu da ben ona teklif etmekte geç kaldım. böyle olabilir mi yoksa beni gerçekten sevseydi en azından bana gülerek ya da farklı şekillerde sinyaller verip benim dikkatimi çeker miydi neticede benim onu sevmediğimi düşünüyordu.
Bir kız sizi sevse illa sizin dikkatinizi çekecek bir şey yapardı ve siz bunu anlardınız kendinizi kandırmayın eğer çok yoğun duygular besliyorsanız da çıkıp söyleyin kendisine
sevmiyorsa sorun değil ben beni seven bir kadını kaçırmak istemezdim ondan size sordum. ayrıca ona sevdiğimi çok söyledim sana ölüyorum güzel gözlerine dedim ama diyorum ya etrafındaki kadınları kıskanırdı onlar da sanki benden hoşlanıyormuş ve ben sanki onlara bakıyormuşum gibi düşünürdü. ama benim tek sevdiğim oydu hem de söyledim ona yemin bile ettim ya. bu nasıl iş anlamadım nasip işte hayırlısı olsun olmuyorsa çok zorlamamak lazım rabbime bırakmak en doğrusu. bazen bırakınca sana geri döner bilirisin.
Bahane o ya o kadın zaten istemiyormuş bahane olarak onu öne sürmüş. Siz de ona ısrar ettikce havalanmış bu bariz ortada siz sevdiğiniz için anlamamıssınız. Allaha havale edip beklemek en güzeli dönmelerini istemiyorum pişman olsunlar yeter
sağ olun yorum için
Üzülmüyorlar kanks. çok ciddiyim tatlım ayrılınca daha çok üzülüyorlar...
Ayrılınca zaten üzülmüyorlar sonradan dank eder mi kafalarına şu kız iyimiş ona hata yapmışım diye
2.3. kere tekme yerlerse başkalarından özlerler kanks...
O kesin...
Ayrıldıktan sonra zor. Neticede özlememeyi göze almış olurlar. Yine de, belki bir gün.
Valla var öyle bir tane üniversitede vardı benden bir yaş küçük. Elin olmasın sana bakar öyle bir modeldi. Kızı bırakıp gittim.
Neden bırakıp gittiniz
Kıza kanım ısınmamıştı, yani olmuyordu yanında konuşamıyor anlatacak şeyler ve ortak noktalar çok azdı
E o zaman normal uyumlu değilmissiniz ki
Ama kız beni çok seviyordu ve peşimde koşuyordu ben de sevgisini hissediyordum. Yani en azından çabalayabilirdim
Peşinde koştuğu zaman dilimlerinde nasıl olsa beni seviyor benden gidemez diye düşündünüz ve ego yüzünden yazmadınız yüksek ihtimal
Hayır öyle değil. Yanında olursam ya ileriye dönük olarak dengesiz tavırlar ile onu üzersem bir de benim hayatım pislik bir hayattı o dönemlerde. Dedim ki yazık insanlara hayatına alma pislik senden gelmesin. Öylelikle soğuttum kendimden
Pislik bir hayattan kastınız ne bilmiyorum fakat halledilirdi bir şekilde kendinizden soğutmaya gerek yoktu. Sonuçta karşı tarafın seven kalbini üzmüş oluyorsunuz
Pislik deyince ne anlarsanız o işte. Ama evet haklısınız, belki birlikte mücadele edilebilir belki ben de fedakarlık yapabilirdim. Ama geçti gitti işte
Yani hala duygularınız ve pişmanlığınız varsa yazın cesaret her zaman iyidir 👍🏻
Duygularım yok, pişmanlığım oldu da geçmişte kaldı her şey. O yüzden gerek yok öyle şeylere :) Önümüze bakıyoruz artık hatalardan ders alıp
Öyle bende zamanında birini çok sevdim tonlarca hainlik gördüm hep düşünürüm bir gün pişman olur da hatırlar mı diye aynı sizin gibi kendinden soğutmuştu öyle anlatınca gözümde canlandı
Çok şükür ki hainlik yapmadım sadece hayatıma sokmadım.. sizin durumda kötüymüş sahiden yanlış yapmış bak o
Yanlışlar çok fazla hayvana yapmazsınız yaptıklarını kandırılmaktı benimkisi tamamen önemsenmemek ama geçti gitti hayat devam ediyor dediğiniz gibi
O yüzden önümüze bakalım, geçmiştekiler orada kalmaya devam edebilir
Kesinlikle ✨
Mutlu olalım be artık ☀️
25 yaşındayım bakalım mutluluk ne zaman kapımızı çalacak
28 oldum ben de ama arada bir gelir gibi oluyor herhalde daha önemli işleri var başka yere doğru gidiyor
Zamanı değil demek ki şu an belkide hazır değilsiniz umut edip bekleyeceğiz
Amaan gelmezse de alıştıkk
yok üzülmez. kıza söyle artık onu düşünmesin
Neden peki
üzülecek adam ayrılmaz ki
Seven adam ayrılmaz pişmanlık duymak için de illa üzülmek gerekmez ki
pişman olması için denden daha kötü biriyle görüşmesi lazım.
belki senden daha iyisini bulur :)
Hainlik yaparak giden bir insanın iyi bir insanla karşılaşacağını düşünmüyorum ama kendi açısından kendi kafasına uygun bir insanı iyi olarak nitelendirilebilir bilemem.
evet belki daha iyi sevişen biri bulabilir
Tek derdimiz buydu çünkü dimi...
evet , başka niye gitsin
normal durumda sadık , temiz , güleryüzlü tatlı dilli birini bulmuşken bırakmamak lazım
Zaten bu yüzden gittiğini akıl edebiliyorum ama bu daha iyi sevişen değil ona bu şartları sunan bir kız bulabilir demek lazım yani elde etmesi kolay bir kız varken neden sadık temiz bir kız istesin sonuçta o şartları ona sunan kız varken elbet aklı karışıp gidecek çünkü sadakatsiz
Evet. Kızında böyle biri için pişman olsun vs diye beklentileri olması gereksiz.
Mantıkta evet birde bunu egomuza kabullendirirsek süper olacak bakalım
:) Biraz zaman geçince pişman oluyorlar merak etme.
beni de 5 yıl sonra maddi imkanlar vs diyerek başkasına tercih etti biri. hiç pişman olsun demedim , mutluluklar diledim. ama oldu :)
Bende kötü dileklerde bulunmam kimseye istediği kadar hainlik yapsın kendine yakışanı yaptı derim ama hani bir insandan kötülük görmezsin ve sana ilk kötülük yapan insan odur bi yediremezsin ya o hissiyat var bunada ego deniyor bence insan sonuçta her şeyi yapar demek lazım gönül rahatlığıyla sizin de 5 sene sonra pişman olması baya tuhaf olmuş.
hayır 5 yıl sonra değil , 5 yıllık ilişkimizdi. pişman olması 1 yılı buldu. evlendi tabi öyle pişman oldu
5 yıllık ilişkiden çıktıktan sonra hemen evlenirse tabiki de pişman olur o unuttuğunu zanneder ama evlendiği kişinin her kötülüğün de ilk aklına gelecek olan sen olursun kötü olmuş insan maddiyat için sevdiğini terketmemeli ya
:) kendi işimi kurmama sebep oldu.
mutlu ol yuvanda , bir daha da arama dedim
Sevindim sizin adınıza. Karşı tarafın da eşine üzüldüm eski sevgilisini unutamamış bir insanla evli ne diyeyim Allah herkesin gönlüne göre versin
amin . size de mutluluklar diliyorum
Amin 🙏🏻
Uzulurum umarim benim de olur
Belki de
Bulamaz daha da
Evet bir kere nasip oluyor kıymetini bilmezsen de kendin gibilerle karşılaşıyorsun
Nasilsan hayat sana ayna olur
Kesinlikle
Bilmiyorum