Güzel kızla sevgili olduktan sonra orta kızlara bakmak bile istememek?

Eski sevgilim çok güzel bir kızdı. 9.5/10 diyebilirim. Şuanki sevgilimde güzel ama kapalı bir kız. Önceki kadar asla güzel değil. Güzel kızdan sonra böyle bir ilişkiyi devam ettirmek bir yere varır mı? Onun dışında ilişkim gayet güzel ve yolunda ama gözüm dışarıda olabilir diye korkuyorum.

Not: hakaret edip, istesen bakmazsın tarzı gerçek dışı yorumlar istemiyorum. İnsanoğlu daima daha iyisini ister arkadaşlar.

Güzel kızla sevgili olduktan sonra orta kızlara bakmak bile istememek?
Cevapla