Evlilikten korkuyorum. Arkasında ailesi olmayan tüm kızların evlilikleri kötü mü geçer?

Benim ailem var hepsi hayatta ama pasif ve kızlarına sahip çıkmayan misafir gibi gören insanlar.
Çoğu mutlu huzurlu evliliklere bakıyorum hep kalabalık misafirperver şen şakrak hergün hareketli geçiyor.
Ben evlenirsem gelenim gidenim olmayacak
Eşim de sahipsiz bilip bir süre sonra sıkılıp değersiz hissettirecek hatta belki firsattan istifade şiddet uygulayıp aldatacak 😥
Benim gibilerin evlenip yuva kurmaya hakkı yok mudur?
Çok şükür ayaklarım üzerinde duruyorum geçte olsa ama yaşım geçiyor. Bu zamanda kimse kimsenin ilk tercihi olmuyor. Hep yedekte birileri oluyor. İnsanlar birbirinden çabuk saguyor. Sevmiyor aldatıyor siddet uyguluyor ailesine ezdiriyor.
Ben ne yapacağım?
Evlilikten korkuyorum. Arkasında ailesi olmayan tüm kızların evlilikleri kötü mü geçer?
Cevapla