Benim ailem var hepsi hayatta ama pasif ve kızlarına sahip çıkmayan misafir gibi gören insanlar.
Çoğu mutlu huzurlu evliliklere bakıyorum hep kalabalık misafirperver şen şakrak hergün hareketli geçiyor.
Ben evlenirsem gelenim gidenim olmayacak
Eşim de sahipsiz bilip bir süre sonra sıkılıp değersiz hissettirecek hatta belki firsattan istifade şiddet uygulayıp aldatacak 😥
Benim gibilerin evlenip yuva kurmaya hakkı yok mudur?
Çok şükür ayaklarım üzerinde duruyorum geçte olsa ama yaşım geçiyor. Bu zamanda kimse kimsenin ilk tercihi olmuyor. Hep yedekte birileri oluyor. İnsanlar birbirinden çabuk saguyor. Sevmiyor aldatıyor siddet uyguluyor ailesine ezdiriyor.
Ben ne yapacağım?
Çoğu mutlu huzurlu evliliklere bakıyorum hep kalabalık misafirperver şen şakrak hergün hareketli geçiyor.
Ben evlenirsem gelenim gidenim olmayacak
Eşim de sahipsiz bilip bir süre sonra sıkılıp değersiz hissettirecek hatta belki firsattan istifade şiddet uygulayıp aldatacak 😥
Benim gibilerin evlenip yuva kurmaya hakkı yok mudur?
Çok şükür ayaklarım üzerinde duruyorum geçte olsa ama yaşım geçiyor. Bu zamanda kimse kimsenin ilk tercihi olmuyor. Hep yedekte birileri oluyor. İnsanlar birbirinden çabuk saguyor. Sevmiyor aldatıyor siddet uyguluyor ailesine ezdiriyor.
Ben ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer