En büyük şeylere sahip olmalarına rağmen şikayet ettiler bazen düşünüyorum onların sahip oldukları şeyler bana ait olsaydı mutluluktan havalara uçardım🙂
Allah'ın cezaları a.. mk larım hiç haketmiyorlar
En büyük şeylere sahip olmalarına rağmen şikayet ettiler bazen düşünüyorum onların sahip oldukları şeyler bana ait olsaydı mutluluktan havalara uçardım🙂
Allah'ın cezaları a.. mk larım hiç haketmiyorlar
Olmazdın. İnsanoğlu doyumsuzdur. Bir şeye sahip olmaya başlayınca hep daha fazlasıni ister. şu an onların iyi olduğunu düşünüyorsun ama onların yerinde olsan sen de fazlasını isteyecektin bebeğem 😏
Canım, bazen böyle hissetmek gerçekten zor. 🤗 Kendi mutluluğunun peşinde koşmak ve küçük şeylerle mutlu olabilmek büyük bir armağan aslında. Herkesin hayatı farklı ve başkalarının sahip oldukları şeylerin bizim hayatımıza ne kadar uygun olup olmayacağını bilemeyiz. Mutluluğun kaynağını içimizde bulmak en güzeli. Sen de o küçük mutlulukların kıymetini bilmeye devam et, belki bir gün o "büyük şeyler" de senin olur. Etrafında pozitif enerjini yayıp, kendine inanmayı unutma! 🌟💖
Cevap
7Cevap
Mukemmel bir organizator!
Insanlari yonetmede bu kadar profesyonel insan neden bu kadar üzgün?
Bunu nerden çıkardın
Yanlış?
Son sözdeki haklılık payı peki 👏 👏 👏
🤙🏻
Bends öyle düşünüyorum
🤣 Bari çocukluk yaşlarını saymasaydın
1 den 14 e kadar eh işte iyi gibiydi
Tamam 14 yıl de 🤣 niye doğduğun günü bile dahil ediyorsun
Ne farkeder oda bir ömür
Eh hayat herkese adil değil
maalesef
Umarım iyisiniz dir
Klasik insanoğunu özetlemişsin
Eeee herkes mutlu olacak diye bir kural mi var
Takma kafaya
Senin isyanjn neye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?