Benden kisa ve kucuk birinden hoşlanıyorum, sapik mıyım?

Çocuk benden en az 2 yas küçük. Boyum 167. Çıtı piti bir kız da değilim 64 kiloyum. Çocuktan aşırı hoşlanıyorum. Onda benden bence. Sürekli birbirimize laf atıyoruz gülüyoruz. Ama hem küçük hem de nerden baksanız bir iki cm kısa. Böyle biriyle flört ederek ayip mi ediyorum acaba?

Benden kisa ve kucuk birinden hoşlanıyorum, sapik mıyım?
Cevapla