Bu insanlar nasıl tek bir kişiyle yerinebiliyor ve uzun yıllar sevgili ya da eş olarak kalabiliyor 🤔🤔?

Gerçekten şaşırıyorum bu insanlar nasıl tek bir kişiyle yerinebiliyor ve bir kişiye bağımlı olarak yaşayabiliyor sevgili ya da eş olarak 🤔🤔 ben mesela hiç öyle birine bağlanamıyorum illa şu kişi olacak diye bir derdim de yok bana bütün kadınlar uyar yani hepsiyle günlük gecelik ya da yaz aşkı kış aşkı tarzında bişeyler yaşayabilirim, ya bu insanlar yalandan mecburen yetinir gibi yapıyor ya da içlerinde kimbilir ne fırtınalar kopuyordur 🤔🙄🙄 haklı mıyım haksız mıyım, haksızsam haklısın deyin 🙄

Bu insanlar nasıl tek bir kişiyle yerinebiliyor ve uzun yıllar sevgili ya da eş olarak kalabiliyor 🤔🤔?
Cevapla