Sevgilim uyuyorum diyip gecenin 3 de çevrimiçiydi?

Bugün işe gidecek diye erken uyumak istediğini söyledi 12 de uyicam dedi beni aldatıyor mu dalga geçecek olanlar yazmasın gerçekten iyi değilim?
Güncellemeler
1 yıl
Wpte değil bu arada normal mesajlaşma oluyor ya orada çevrimiçiiydi
Güncellemeler
1 yıl
Yoksa aldatiliyor muyum 😥😥😥
Sevgilim uyuyorum diyip gecenin 3 de çevrimiçiydi?
Cevapla