Bu laftan sonra ayrılmalı mıyım. Çok canım yanıyor. Lütfen empati yaparak cevap yazın?

Bana "insanların hayatta 1 tane gerçek aşkı olduğuna inanıyorum, o da şu anda görüyorum ki benim için sensin" demişti. Beni tanımadan sevmiş ve ilk kez birini tanımadan seviyormuş. O yüzden bana aramızda bir şeylerin özel olduğunu söylemişti. Ama bana defalarca kez eski ilişkilerinden sıradan konularla ilgili örnekler verdi ama rahatsız oldum. Üstelik dün öğrendim ki her sene onlara doğum günlerinde mutlu yıllar tarzı mesajlar yazıyormuş. Bugün bu yüzden tartıştık. Daha sonra tartışma uzadı ve bana "bu zamana kadarki en büyük aşkım sensin, ama senden ayrılınca belki de başkasını daha çok seveceğim ve onun gerçek aşkım olduğun düşüneceğim" dedi. Önceki kişilerde de onların gerçek aşkı olduğu düşünmüş hatta ikinci ilişkisinde birini tekrar böyle sevemem demiş ama beni daha çok sevmiş, şimdi benim onun gerçek aşkı olduğumu ve eski ilişkisinin gerçek aşk olduğu konusunda yapıldığını düşünüyormuş. Ama bana eğer ayrılırsak başkasını belki de daha çok seveceğini söyledi. Buna göre bana olan hislerinde de yanıldığını söyleyecek benden ayrılırsa bir gün. Ne yapmalıyım sizce? Siz olsanız ne düşünürsünüz?

Güncellemeler
1 yıl
Ayrıldık ama baya kötüydü. Alkol aldı gece uyuyamadı. Hiç bu kadar içmedim dedi. Artık aşka inanmayacağım dedi.
Bu laftan sonra ayrılmalı mıyım. Çok canım yanıyor. Lütfen empati yaparak cevap yazın?
Cevapla