Sevgilimle güven konusunda büyük kavga ettik barışır miyiz?

Yan yanayken telefonu 3 4 kez açmadı bende emojiyi beyaz kalp sandım sorun çıkardım ama çok sonrasında o da gösterdi ve güven sadakat aynı yerde olmaz makası değiştiriceksin dedi ve beni eve bırakıp daha da yazmadı aramadı seviyorum ama güvenin yok senin bana karşı dedi aradım konuştuk güven sorunun var devam edicek gibi de duruyor bundan sonra böyle mi devam edicek dedim bitmedi ama bundan sonrasına da bakicaz senin çabana göre dedi ve sonra telefonu kapattı ne yapabilirim nasıl barışabiliriz
Güncellemeler
1 yıl
Sürekli arayıp sordum sonunda bı yeşil ışık yaktı yarın ya da sonra ki gün buluşmayı kabul etti Allahım çok şükürrr
Güncellemeler
1 yıl
Barıştık yorum yapan herkese teşekkürlerrr
Sevgilimle güven konusunda büyük kavga ettik barışır miyiz?
Cevapla