Gel birbirimize hayat olalım. Ayrılırsak "Hayat kaybetti"desinler.
Bu söze nasıl yorum yapardınız?
Bu söze nasıl yorum yapardınız?
Şahsen çok bozulur, cevap bile veremem.
Böylesine arabesk tavırlar iticinin Allahı. Duymamış gibi yaparak bir şans daha verilebilir.
Hayat daima var ve devam ettikçe kaybeden hayattan ziyade sen olursun. Sonra ona dert yanarsınız.
Ben hayatımı kolay kolay teslim etmem.. diyebilirsin
Cevap
4Cevap
Aklinca sana edebiyat yapmis ha ha ha ha
Züğürt tesellisi.. hayat sizin hayatınız
Komik. Hayat kaybedermi hiç. hayat =zaman.
osur osur ipe diz denir buna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar