Soruma Hoş Geldiniz,
Tip ve fizik geçici olan bir şey. Hayır ve şer Allah'tan kaza bela Allah'tan. Her an her şey olabilir. Tipin ve fiziğin için seven, seni bırakır gider hastane köşelerinde ya da daha güzelini bulunca. Fakat seni sen olduğun için seven, her ne olursa olsun yine sever. Kaza bela olsa, sana gören göz, duyan kulak, yürüyen ayak, tutan el olur. Bu yüzden tipin ve de fiziğin zerre kadar önemi yoktur. Çok güzel biri birkaç dakika içinde çirkin olabilir ama seni sen olduğun için sevene her zaman güzel gelirsin. Çünkü sevilen güzel gelir sevene...

Hani insan karşısındaki kişiyi görmek ister. Çünkü görmeyince, hayal gibi oluyor. Mesela burada çok sevdiğim bir arkadaşım vardı, yeni yeni gitti! @StarWarsPrensesi uzun zamandır tanırım kendisini, namı değer maviş ama hiç yüzünü görmedim. Çok değerliydi benim için ve hâlâ değerli, gitmiş olsada!
Yanlış anlaşılmasın, çirkin diye değil de yalancı olduğu için, yine de kırmadım, kötü davranmadım. Görünce kaçmadım, iyi davrandım. Ancak zarf attım, onlara da düştü, fakat evine kadar bırakmıştım. Düşünüyorum da resim sahte, karakteri ne kadar gerçek olabilirdi ki, anlattıkları ne kadar gerçek olabilir! 😅
Hayatımda yaşadığım en kötü tecrübe idi, görüntülü görüşmeden buluşmamak lazımmış! 😅
Evine bıraktıktan sonra tam gaz kaçmıştım, son gaz! 😅
Ben gerçek olduğum için, karşımdakini de öyle sanıyorum. Kişi kendi gibi bilirmiş ya da şöyle diyim, çok iyi rol yapıyormuş ya da benim eşşekliğim! 😅
Maskeli pisliklerin canı cehenneme! 😅
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer