Bir insanı tanımak için ne kadar zaman geçirmek veya ne kadar zaman geçmesi gerekiyor? :d

Bir insanı tanımak için ne kadar zaman geçirmek veya ne kadar zaman geçmesi gerekiyor? :d

Merhaba Kanka,
Bir insanı tanımak zaman ile olmaz!
Zaman ile insan tanıyamazsın, tanıyamayız, aksi boştur!
İnsan tanımak, anlıktır. Hani derler ya yola çık, yemek ye, borç ver bana göre de kişi kendini belli eder. Kimi zaman bir bakış gülüş kimi zaman da bir çift söz yeterlidir tanımak için maskesi var ise yıllar da geçse nafiledir kanka! 😅
Oscarlık oyuncu çok! 😅
Beraber vakit geçirmek en güzelidir! 😅
Merhaba kanka :)
Dediklerinin hepsine katılıyorum.
Evet oyuncu çok 😅
Vakit geçirmek yerine suratına tokadı geçirmeyi tercih ederdim kanka. Jfjfj Ama narin ellerimi onunla incitemem :d
Beraber vakit geçirmek gerçek sevenler için geçerli. Umarım gerçek aşkı bulursun kanka. En azından birimiz mutlu olmuş olur aşkta:)
Teşekkür ederim 😅
Katıl bana 😅
Lanet olası pislikler 😅
Ahhh 😅Canım sıkıldı benimde acelem yok aman aman 😅 Ortalık pislik kaynıyor kim vurduya gitmeyek
Her zaman katılıyorum sana kanka. 😅
Açıklamaların her zaman mantıklı ve iyi😅
İt , köpek, domuzlar jfjfj
Aynen ortalık pislik kaynıyor. Avm kapısı gibi oldular. gelen gidene gelen gidene jfnf
Hakkında hayırlısı neyse o olsun :)
Teşekkür ederim kanki bende sana ara sıra katılıyorum 😅
Teşekkürler senin güzelliğin 😅
Amin inşaAllah cümlemizin hakkında hayırlısı olsun 😅
Bende teşekkür ederim kanka 😅
Saolasın😂
İnşallah 😅
Ricalar ve teşekkürler ulan 😅Sende sağol ve sağ ol 😅
Bence değişir bu kişiye göre. İlişkinin derinliği: Sadece yüzeysel bir tanıdıklık mı istiyorsunuz, yoksa derin bir bağ mı kurmak istiyorsunuz Karşınızdaki kişinin açıklığı: Bazı insanlar duygularını ve düşüncelerini kolayca paylaşırken, bazıları daha içine kapanıktır. Ortak deneyimler: Birlikte geçirdiğiniz zaman, yaşadığınız deneyimler, birbirinizi daha iyi anlamanızı sağlar.
Güven düzeyi Birbirinize güvendiğinizde, daha samimi ve derin konuları konuşabilir, böylece birbirinizi daha iyi tanıyabilirsiniz. Genel olarak, bir insanı iyi tanımak için zaman ve çaba harcamak gerekir. İlk izlenimler yanıltıcı olabilir. Bir insanın gerçek yüzünü görmek için farklı durumlarda gözlemlemek ve onunla çeşitli konularda konuşmak önemlidir.
Zaten İnsanlar sürekli değişim halindedir ve yeni yönlerini keşfetmeye devam edebilirsiniz. Önemli olan, birbirinizi olduğu gibi kabul etmek ve saygı göstermektir.
Tüm dediklerine katılıyorum barış. Kesinlikle haklısın. Eline emeğine sağlık.
Teşekkür ederim :)
Bir insanı tanımak için gereken zaman kişiden kişiye değişebilir, ancak genellikle birkaç ay süren bir etkileşim süreci, bir kişinin karakterini ve değerlerini anlamak için iyi bir başlangıç olabilir. Bu süre zarfında birlikte vakit geçirmek, farklı durumlarla karşılaşmak ve derin sohbetler yapmak, kişinin gerçek yüzünü daha iyi görmene yardımcı olabilir. Ancak, ilişkiler zamanla gelişir ve birini tamamen tanımak yıllar sürebilir. Önemli olan, bu sürecin doğal bir şekilde ilerlemesini sağlamak ve karşılıklı anlayışla ilerlemektir.
İyi insanları tanımak dileklerimle🎈
Çok güzel ve doğru yazmışsın. Çok doğru.
Dileklerin için teşekkür ederim. Çok naziksin. İnşallah sende daha iyi insanları tanırsın ve hep mutlu olsun. Rabbim gönlüne göre versin 😊
Amin 🌸
Cevap
16Cevap
Uzun zaman gerekiyor gadası
Belli bir zaman söyleyemez kimse. Bu ancak o kişinin acılarını görerek mümkün olur. Çaresizlik anında ne yaptığına bakarak, hangi davranışlarda bulunduğuna ve yazarlardan hangilerini okuduğuna bakarak mümkün.
Daha en sevdiği yazarı, ezbere bildiği şiiri bilmedikten sonra birini 15 yıl tanımanın gerçekte hiçbir anlamı yoktur mesela. Veya nasıl bir konunun, insanın onu incitebileceğini bilmeden birine onu tanıdığımızı iddia edemeyiz.
Bazı insanlar 10 dakikada tanırsın bazı insanları ömrün boyunca tanıyamazsın
Zamanın uzunluğundan ziyade ne kadar ve nelerle dolu geçirildi, neler paylaşıldı gibi durumlar önemli. Zaman kavramı buna göre değişir bence ne kadar tanıdık aşamasında. Ama tabi tamamen tanımak seneler sonra bile mümkün değil bana göre.
Millet 20 30 40 yıllık eşini tanıyamıyor, mümkün değil öyle bir şey, her insan ailesine arkadaşına sevdiğine farklı davranır, hiçbiri diğerine nasılız bilemez
Kimse birini tam anlamıyla tanıyamaz. İnsanları izin verdiği sürece tanıyabilirsiniz.
Haklı
Teşekkürler 😂
Bence ne kadar zaman geçse de tanımayabiliyorsun sonuçta hangi yüzünü ortaya koyduğu şüpheli
zamanla iligili değildir, yaşadıklarınızla alakalıdır.
6 ay o kişi hakkında fikir sahibi olmanı sağlar.
Diğer insanlara karşı davranışina bakmak lazım
Bu kişiden kişiye göre değişir bazen hiç anlaşılmaz bazen hemen olur
İlk görüştüğümde verdiği his daima doğru çıkıyor...
Sanırım asla tam anlamıyla tanıyamıyoruz, her gün yeni bir özelliğiyle karşılaşıyoruz.
Yok öyle bir şey. Tanıdım zannedersiniz ama yıllar geçer bir bakmışsınız tanıyamamışsınız.
Kimiyle bir ömür geçer tanıyamazsın kimiyle 3 gün yeter
cok degil biraz vakit gecirdikten sonra saglam bi kavga insanin bütün karakterini ortaya koyar
En az 6 ay fikir sahibi olmak için gereken süre diye düşünüyorum
Bence en az iki yıl gerekiyor..
Bir ömür bile yetmeyebilir boşlukları herzaman kendimiz doldururuz
Ne kadar zamanın geçtiğinin bir önemi yok önemli olan zaman hırsızı olmamak
Yola çıkmak gerekiyor
Bu zamana degil anlama sekline göre degişir
Kişiye bağlı bilemeyiz
Valla bir ayda tanışıp evlenenler var
3 ay benim için yeterli.
5, 6 ay gecmeli.
45 gün
Neden 45 ?
Mantıklı cevap. Teşekkürler
En az 1 sene
Biraz geçmesi lazm
Birkaç sene
Aynı ev içerisinde 1 haftada tanırsın
Aylar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?