Ayrılık acısı nasıl geçer, ne iyi gelir, ne kadar sürer?

Herkese iyi günler öncelikle fazla duygusallaşmayı sevmem ama bu konu biraz ayrı yaklaşık 2 senelik bi ilişkim vardı hayatımın en kötü zamanlarında ilač gibi gelen bir kız hayatımın merkezine onu koydum çok bağlandım bazen 3-4 ay görüşemedik bazen çok görüştük hiçbir şey aramıza mesafe koyamıyordu ardından ayrılıp barışma olayları oldu ve şu an tamamen ayrıldık fiziksel ruhsal acı çekiyorum 2 haftadır bu böyle herkes en iyi şeyin zaman olduğunu söylüyor fakat o zaman geçene kadar çektiğim çileler göz önünde bulundurulmuyor ailem burada değil arkadaşlarım depremde vefat ettiler kuzenlerim 2 gün sonra gidiyor yanlız dertli tek başıma otururken o bana iyi geliyordu ama artık tüm acılar sanki söndü sadece onun acısı başladı lütfen bi akıl verin

Ayrılık acısı nasıl geçer, ne iyi gelir, ne kadar sürer?
Cevapla