Onu özlediğinizde, sevgilinizin peluş oyuncağına sarılarak mutlu olur muydunuz?


Hiç birakmam valla hayali bile güzel bir tane yapmalı bundan olunca 😂
Trendyol'da satılıyor.
Daha fol yok yumurta yok 😒
Teşekkür bloodyy
Ayilik bana yakışır
Cevap
6Cevap
Yok istemem zaten istediğim zaman ona sarılıyorum. Ama bu sıcak yaz günlerinde mümkünse sarılmak istemiyorum 😂😂
Hayır ben istemezdim.
Akşamları kırmızı bir ayıcıka dönüşsün isterdim : ))
Hayırrree ahhh bayılcam düşünemiyorum Allah korusun.
İyi olur arada hıncımıda çıkartırım canı acımaz diye..😏
Oyuncağa dönüşmesini istemem ama benim peluşum olabilir
Olmayan sevgilime yazmışımdır yine.
Oyuncaklardan korkarım atarim onu (olmayan sevgilime ayip olmasin da)😂
Hayali güzel geldi de fotoğraftaki bozdu. Yine de isterdim..
Sevgilim yok ama olsa da hayır. Sevgilim olarak insan biçiminde kalsın oyuncak değil. Ciddiye alamam bu seferde.😅😅
Çok saçma buluyorum jejdkf
Yoo ben gerçek et seviyorm
Hahah çok konuştuğu zamanlarda olabilir
Evet, güzel olabilirdi. 😅
Istemezdim Tenini dokunmak isterdim
hayır o kadarda değiil
Olsaydım isteyebilirdim güzel bir anı olurdu
hayır istemem
İstemezdim
hemde nasillll
Gelirken getiririm😂 şimdiki ayıcıkla idare et😉😅
Ayy çok tatlış ahaha
İtici
Değişik
Yok ki shhssh
Hayir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar