Eşimin bebeğimize bakarak Allah bizi belki bu dünyada kavuşturmadı ama bir kopyani kızım yaptı dedi beni aldatıyor mu?

daha 4 aylık bugün odada kızımızı severken Allah bizi belki bu dünyada kavuşturmadı ama bir kopyani kızım yaptı dedi. Sonra allahim şükürler olsun bana yasama sebebi verdin diyip ağladı. Bende şaşkınlıktan kalakaldim bir şey olmamış gibi davrandim ama çok değişik hissediyorum ne oluyor yani anlamadım Bebeğimizin adı Leyla Aysu ikimizde çok beğenmiştik isimleri yoksa öyle bir kadin mi var?

Eşimin bebeğimize bakarak Allah bizi belki bu dünyada kavuşturmadı ama bir kopyani kızım yaptı dedi beni aldatıyor mu?
Cevapla