Eskiden trip atmayı adet edinmiştim... Bi yaştan sonra gereksiz bir şey olduğunu iyice anladım... Küs kalıp kendime eziyet edemem, kavgadan sonra" kahve içicem istermisin" diyorum.. "Ben 2 tane yaptım bile, geç terasa" diyor🤗Sevgi böyle bişey...
Dediklerinde çok haklısın. Doğru diyorsun. Küfür ya da hakaret değil ama ağır, iğneleyici sözler söylediyse ve 1 gün sonra özür dilediyse? Affı olmaz mı?
Merhaba, Küs kalamam ki barışmaya hep varım hazırım, naz yapmayi seviyorum trip atmayı da ama çok değil hani hoşuma gidiyor yapmakta yapılması da her türlü çekerim! 😅
Merhaba :) Ne güzel ne güzel. Tüm erkolar keşke seni örnek alsa be kanka 😂 Peki sana ağır sözler söylediyse ve 1 gün sonra özür dilediyse yinede barışır mısın?😅
Hiç gün. 😅 sevdiğim insana kıyamam ben. Onunla küs olarak geçirdiğim her saniye azap gibi gelir bana. Canıma kastım mı var? Neden azap çektireyim kendime? Küsmem.
Farketmez ağır laflar benim için önceden kurgulanmıştır sinir anında söyledim safsatalarına inanmam ben ayrıca insan sevdiğine ağır laf etmez ki zaten beni seven kadın bende özrün kabulu olmadığını bilir