Kadının hayatında tek erkek olduğunu sanmak aşırı enayice bir tavır değil mi?

bütün kadınların ilişkinin içindeyken bile yedek tutmalarından kaynaklanıyor bir tanesi bile sadece yaşadığı ilişkiyle ilgilenmiyor potansiyel adaylarla ufak tefek iletişimde kalıyor mevcut insan hayatından çıkınca 1. sıradaki flört adayı ile iletişim arttırılıyor yok kafasına yatmadı mı 2. sıradaki ve böyle devam ediyor kabul edelim bu satranç onlar tarafından daha iyi oynanıyor

asumanın dm kutusuna baktın mı hiç mamut abi
asumanın dm kutusuna baktın mı hiç mamut abi
Kadının hayatında tek erkek olduğunu sanmak aşırı enayice bir tavır değil mi?
Cevapla