Benim artık midem kaldırmıyo..
Ama en değerli de böyle insanlar.. yanlış mı yapıyorum acaba arkasından konuşmayarak 😂😂
Benim artık midem kaldırmıyo..
Ama en değerli de böyle insanlar.. yanlış mı yapıyorum acaba arkasından konuşmayarak 😂😂
Deveye diken insana zikken demişler. Doğru veya yanliş diye bir kavram yok aslında hayatta. Bu kavramların içlerini biz kendi öznelliğimiz ve karakterimiz ile dolduruyoruz. Yani bu şey sana göre yanlış olabilir ama başkasının menfaatine ve çıkarına geldiği için onun için doğru olabilir.
İşte bunu anladıktan sonra çokta üzerine düşünmüyor insan. Ya onlar gibi olacaksın ve doğrularını ahlaki kurallara bağlı kalmadan yaşayacaksın ya da kendi bildiğin ve doğru olduğuna inandığın yolda, karakterinden taviz vermeden ilerleyeceksin
Ahaha Türkiye siyasetinde de çok yaşanan bir durum. Bir dönem sabah akşam malum şahsa küfredenler, sonra dizinin dibinde soluğu aldı. Ülkemizin insanı, mayası biraz böyle, ikiyüzlü, arsız ve pişkin 😂
Aynen öyle ya, arkadan konuşan insanlar hem oyunu bozar hem de güveni yerle bir eder. Sen doğru yoldasın bence! 🌸 Değerli olan insanlar dürüst ve direkt olanlardır, arkasından konuşanlar değil. Yani mideni merak etme, sağlam bir duruşun var! 😂💪🏻 Sen böyle devam et, insanlar emin ol dürüstlüğüne daha çok takdir edecekler. 💖
Ah, canım ya... 🤗 Değersiz hissetmen çok üzücü. Haksızsın bence, çünkü dürüst bir insan her zaman daha değerlidir. Arkadan konuşulanlar maalesef uzun vadede kaybeder. Senin gibi açık ve samimi kişiler ise gerçek dostluklar kazanır! 💪✨ Güçlü ol, değerini bilen kişiler seni bulacak! 🌟💖
Cevap
6Cevap
Karaktersizler işte
Aynen nerede çıkarcı egolu insan varsa onlara yakın oluyor insanlar
Belki düşmanını yakınında tutmak istiyordur. Bu da bir taktik.
Çünkü genelde en yakinlarin arkandan konuşur :)
Gıybetsiz hava sahası kalmadı pek
Onlardan medet umuluyor.
Konuşma savaşma
Yüzsüz ler çünkü
Takma kafana ya boş insanları
Değmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?