Kendinizi yalnız hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?

Aşık olduğum adam tekrardan hayatıma geldi. değerimi bilmediği için, saygısız davrandığı için görmezden gelip ittim

Ama çok yalnız hissediyorum. Eskisi gibi onunla konuşayı bile istedim içten içe

Keşke hiç geri dönemseydi umut vermeseydi

Bu tür durumlarda ne yapıyorsunuz?

Kendinizi yalnız hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?
Cevapla