Güncellemeler
1 yıl
Sizce hoş bir şey mi?
Güncellemeler
1 yıl
Şimdi bazı insanlar saçma sapan yorumlar yapıyor ortamı bilmediği için ben alt tarafı bir soru paylaştım Herkes yorum yaparken haddini bilecek 😡😡😡😡
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Takılma insanlara poncik. Geç git. Onun tarzı bu demekki...
Öz güven eksikliğinden, yaşadıklarından veya karşı tarafın yaşattıklarından dolayı olabilir
Tek celsede boşar hakim bunları böyle bir hakkı yok kadının
Vukuatlıdır belki ya da kadın çok seviyordur. Seni rahatsız eden tarafı ne adamın boş kalmaması ve senin yanaşamaman mı
Ne kadar boş konuşuyorsunuz ya
Banane adamdan sadece kadın iş yerinde ki kızlarla mesafeli ve değişik davranıyor herkese biz kızlarda bundan rahatsızlık duyuyoruz o yüzden buraya sebebini sordum
Böyle saçma sapan da konuşma bir daha
Ben savunuyorum fikrimin doğruluğunu sen bilirsin hadi eyvallah
Çeşitli sebeplerden dolayı gözünü üstünden ayırmamaya karar vermiştir
Anladım
ben de kocamin pesinden ayrilmam dogal sartlarda ama guvensizlikten degil, bu anormalmis
Değil tabii adam sıkılır bunalır ilk anda kaçmak ister birşeyleri arzular :)
Olay tekstil olması mı
Tekstilde dönen skş sende biliyorsun, kadın kocasının yediği nanelerden haberi olmuş olabilir…
Olabilir
1. Si Adam bunu sorun etmiyor ve halinden memnunsa mükemmel
2. Si alt tarafı sordum diyemezsin ya adami kiskaniyorsun ya da onların birbirine ilgisini.
Kıskanmiyorum kadın ordaki herkesten kıskanıyo olayı yaşanmışlıklari bilmeden yorum yapma
Tekstilde normal ya 😂 efsane aşklar dönüyor tekstilde
Ama bu kadar değil yani oranın sahibi sayılır kız en başından beri böyleymiş
Daha önce kızlarla arasında bişey olmuş demek ki aynısı olmasın diye tedbir alıyordur. Adama yakın olmak mı istiyorsun sen?
Ne alaka ya banane ondan 🙄 yani sonuçta bizde orada çalışıyoruz ve bende bu durumdan rahatsız oluyorum çünkü kadın bütün kızlara mesafeli
Allah korusun
Bence hiç hoş bir şey değil ya bilmiyorum
Adamdan kaynaklıdır o. Kadın içini dökse belki siz de hak verirsiniz
Tabi ne yaşadıklarını bilmiyorum ama olabilir de bu sefede biz iş yerinde ki kızlar rahatsız oluyoruz bu durumdan
Kocasıyla konuşsun o zaman iş yerinde kilere yansıtmasın
Takılma bunlara giyin kuşan kıskansın seni eşi
sabıkalıdır eskı zamparalardan
Adam çok halt yemiş demrkki
Demekki adamın hatalari çok olmuş
Yani bilmiyorum GPS takmadığı kalmış sadece
Bi biraksada muhabbeti ilerletsek diyosun yani. Gözün var sanki adamda
Senin peki bu adamdaki yerin nedir
Sadece elaman başka ne olucak
O zaman yerini bil ailesi istediği gibi gelebilir
Biz kızlara karşı sanki her an kocasını elinden alackmisiz gibi davranmasin o zaman çok istiyorsa eşini çalıştırmasın
Eşinin isine laf edemez ayrıca tekstil de neler dönüyor çok iyi biliyorsun
Herkes aynı değildir
Neler neler dönüyor sen ayakta uyuyor olabilirsin.
Size guvenmiyor bencr
Ne alaka iş yerinde çoğu kız zaten ve hiç birinin adamla ilişkisi olacağını zannetmiyorum kadın zaten biraz değişik anlamıyorum
Yani sizde sorun olmqyqbilir qma iste kadin size guvenmiyor
Tabi ki değil ama kadını da anlamak gerek.
Neden
Belkide kocası ona güven vermedi. Kocasinin onu aldatacagini düşünüyor.
Kocası da şey yani çok enerjili bir insan herkesle sohbet etmeyi seven biridir yani erkeklerlede öyle kizlarlada bence sorun kadında
Oda olabilir ben sadece fikir ürettim
Demekki adam daha once bi naneler yemiş
Olabilir
Depoda falan olsun veya tuvalette
Özgüveni yok onun daha çok.
Kadın kıskanç olabilir
Sahiplenmis.
haddimi biliyorumda verdigi cevaplar hakaret icermiyorsa tehdit eder gibi konusma istersen
Ozguvensizdir
Köpekler kadar mutlu
Eşekler kadar üzgün müsün
Ne bu şimdi ne alaka
Sen misin o kadın 🤣
Yok valla 😂
Adamla hoşbeş etmeye çalışan kadınsın o zaman. Yıkma yuvayıı 😆
Kur'an çarpsın ki değilim adam oynak herkesle aynı sohbet muhabbet
Tabi şu an ortamı bilmediğiniz için belki beni suçlu buluyorsunuz dur ama valla öyle değil
Adam oynak o zaman. Ama karısı gelir size saldırır kocamı ayarttınız diye 😂 uzak durun bence
He işte aradığım yorum ya yemin ederim ki 😂😂😂kimse anlamadı
Vardı çünkü öyle bir tanıdık 😂 kocamı çaldı diyordu. Halbuki kocasının gözü zaten dışarıda. O kadın olmasa başka kadına göz koyacaktı
Kur'an çarpsın ki bu da öyle
İşe girip çıkan arkadaşlarım var o da aynısını söylüyor
Burdan bazı dengesizler beni suçluyor böyle bir soru sordum diye senden kaynaklı diyorlar yarabbim çok bilmiş gibi konuşuyorlar sinir oluyorum
Yok beya sen değil de başka kadın olsa gene yavşar o patron 😅
İnsan put gibi soğuk yüzle çalışmak istemiyor dimi
Hatta orada çalışan 15 yaşındaki kıza sürekli akşam seni eve ben birakiyim mi diyormuş kız kendisi söyledi yemin ederim
Adamın gözü kararmış 😲🙄
Nefret ediyorum bu tip adamlardan
Bu işin sonu nereye varır merak ettim :D
İlerleyen zamanlarda anlatma şansın olur mu acaba
Neyi
Kadın işletmeye gide gele iş yerinin kepenklerini kapatcak mı vs
😂😂😂
Fake Instagram var mı :P
Var ama şu an uykum var
Bir ara veririm
Tutamayacağın sözler vermemelisin :P :D
Sabah iş var tabi hayırlı mesailer <3
İnstanı yaz. Ben silerim cevabını ;P