Siz olsanız yeniden yazarmıydınız ona?

kuzenlerimdeydim, bir çocuğun doğum gününden döndük, istemiyorduk ama annem zorla geç oldu dedi, sonra erkek kuzenlerimin arkadaşı geldi, oda bizim evde olduğunu bilmiyor, ben tam odadan çıkacaktım oda giriyordu odaya karşılaştık. Sonra diğer gün bu kız kuzenime yazmış, o kız kuzenin diye kuzenim de evet dedi. Oda kız çok güzel, dünden beri aklımdan çıkmıyor dedi, sonra bizi ayarlasana felan dedi. Çocuğun adı Emre. Kuzenimde çocuğu iyi tanıyor ve iyi olduğunu biliyor oda bana söyledi, nolur dene dedi, bende hep hayır dedim olmaz, bide ailemiz duyunca büyük felaket çıkar dedim. çocuk kaç saat sonra yine yazdı kuzenime, kuzenimde israr etti, bende tamam dedim çünkü çocuk baya yakışıklı bide karakteri iyi. biz bir aylığına konuşmaya başladık her şey çok güzeldi ve gerçekten sevdim, uzak mesafe olmasına rağmen tüm kalbimle sevdim ve ilk kez sevilmişim gibi hissetim. Neyse sonra bunun bir kız arkadaşı var, çok yakınlar bende dayanamadım bitirdim, oda çok kötüydü o aralar ama ısrar etmedi, nasıl istersen dedi. Neyse iki gün sonra yine yazdım dayanamadım, çok kötüydüm, oda beni hala çok sevdiğini söyledi ama birlikte olmayalım daha iyi ikimiz içinde dedi çünkü uzak mesafe bilmem ne anlaşamıyorduk bir türlü. Neyse anladım dedim ve bitirdim sonra hiç yazmadık birbirimize ama numaramız kayıtlıydı, hep bi o blok ediyordu bi ben sonunda çocukluğu bıraktık sadece öyle konuşmuyorduk. Yeni yılda kuzenlerimdeydim, o gün biz Emre’nin evine gittik bir şey alıcaktık ama onu görmedim, eminim kapının arkasında duruyordu, bizi duyuyordu, eve gittik bana yazdı yeni yılın kutlu olsun dedi, aynı yazdım. Sonra bir kaç gün sonra ben ona yazdım çok güzel konuştuk, hala sevdiğimi bilsin istedim oda aynı dedi neyse. Bir ay sonra kuzenlerime gittim onun olduğu şehire, sonra kuzenim Emre en yakın kız arkadaşıyla sevgili oldular dedi, bende çok kötüydüm panik atak felan geçirdim sonra biz kuzenimle bakkala gittik onunla karşılaştık, kafanı yerden kaldıramadı, bende öyle. Sonra eve gittik kuzenime yazdı numaramı istedi yine, telefon almış numaram silinmiş neyse kuzenim verdi oda bana nasılsın yazdı iyi senden dedim oda beni gördüğünde daha iyi oldu dedi, bende ne istiyorsun artık felan dedim neyse o gün çok kötü bitti yazışmamız. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı yengem açtı Emre orada duruyor, kalbim sıkıştı, herkese selam verdi bana baktı ben ona bakamadım çünkü ağlamak üzereydim. yengem beni odaya gönderdi çay vermek için onlara bende kapıda durdum beni gördüğünde baktı sonra başını eğildi. sonra eve gittik ben yazdım çünkü ondan duymak istedim her şeyi, oda bana kız arkadaşını sevdiğini söyledi sonra neden yazdın bana dedim oda dedi sen varken seni çok seviyordum halada seni düşünüyorum ama bana fırsat vermedin. o günden sonra hiç yazmadık, 6 ay geçti emre kuzenime, beni alan çok şanslı dedi, kuzenimde sen kaybettin dedi, bu bana namaz hakkında yardım etti 6 ay sonra ben yazdım namaz hakkında, yardım etti, konuştuk güzeldi eskisi gibi. O günden sonra rüyalarımdan çıkmıyor

Siz olsanız yeniden yazarmıydınız ona?
Cevapla