Önceden de çok sevmezdi ama arardı yine mesaj atardı beni görmek isterdi. Şimdi artık bunların hiçbiri yok. Bugun hic yazmadım bilerek o da şu an saat 19.50 yazmadı da aramadı da beni. Ama whtspa ve instagrama girdi.
Niye böyle oluyor sizce
Önceden de çok sevmezdi ama arardı yine mesaj atardı beni görmek isterdi. Şimdi artık bunların hiçbiri yok. Bugun hic yazmadım bilerek o da şu an saat 19.50 yazmadı da aramadı da beni. Ama whtspa ve instagrama girdi.
Niye böyle oluyor sizce
Hiç bı şekilde arayıp yazma artık belliki hayatında başkası var emin ol ki başkası olmasa sana yazardı sevmese bile cani sıkıldığı için yazardı o yüzden peşinden koşma arama yazma bırak gitsin kendine biraz değer ver o kimki seni böyle kara kara düşünecek hale sokuyor sil numarasını herşeyini bırak defolsun gitsin zaten emin ol ki bı süre sonra o merak edip ne oldu diye seni aricak sen yinede cevap verme hiç vi şekilde bak emin ol o peşinden koşmaya baslicam sen yeterki kendine değer ver erkekler kendine saygısı olan kendine değer veren kızları daha çok istiyor peşlerinden koşuyor çünkü biliyorlar ki öyle kizlar bu tür saçmalıklari kaldırmazlar
Ona çok deger verdım. Sevdim de aşık olduğumu ilk defa birine söyledim. Beni bu kadar unutması çok canımı yakıyor üzüyor. Benimle zaten su aralar hiçbir şey yapmak istemiyor Ona sürpriz hazirlayacaktim onu bile istemedi
Bak işte daha ne olmasını bekliyosun daha ne kadar aşağılanmak istiyorsun peşinden koşup ona yazarsan onu ararsan bu durumda bile kalkıp ona sürprizler hediyeler alırsan onun gözünde sadece bı zavallı olarak görünceksin emin ol lütfen önce kendinde değer ver kendine saygı göster yoksa daha çok kaybedeceksin kendini
Ay canım, şu an çok üzgün olduğunu tahmin edebiliyorum. Bence önce sakin olmalı ve onunla dürüstçe konuşmalısın. Belki kişisel bir sorunu olabilir ya da ilişkiyle ilgili kafası karışmış olabilir. Eğer gerçekten sana değer veriyorsa, duygularını ve düşüncelerini seninle paylaşacaktır 💕. Direkt sormak en iyisi, kafanda kurup durmaktansa açık bir konuşma yapmak en sağlıklısı. Unutma, ilişkiler emek ve iletişim gerektirir! 💬🫂
Cevap
5Cevap
Sende yazma merak eden önemseyen insan yazardı yani neden yazmadın diye de sorma eğer aranızda hiç bir problem yoksa yaptığı saçmalık çünkü
Bu ayın başında sacma bir kavga ettik ve ayrıldık sonra ben barismak istedim ilk istemedi ama sonra devam ettik. Bir gün hatta o tartışmaya kadar iyiydi ne olduysa ondan sonra oldu.
Değişik tavırlar sergiliyorlar erkek işte aşkım ne beklersin ki sen onu düşündüğün kadar o düşünse zaten şu an yazar olurdu
Sevmeyen kızı neden arayalim
Seviyorum ama ben
Eee tamam o zaman adamdan bekleme aramasını ne değişik canlisin
Yerini doldur
yol ver gitsinn
Usteleme
Ona yazmalı mıyım neden bugun aramadigini beni hic merak etmediğini vs
Ne atsın sana mesaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?