Selam!
Karşı cinse düştük de düşmesine, hangi özelliği hangi davranışı hayal kırıklığına sürükler¿

Selam!
Karşı cinse düştük de düşmesine, hangi özelliği hangi davranışı hayal kırıklığına sürükler¿

Insanlar değişken varlıklardır... Dün tanıdığın 1 yıl sonra farklı bir insana dönüşebilme olasılı çok yüksek.. Bu yüzden hayal kırıklığı yaşamam, olabilir der geçerim... Kısacası insanlardan her şeyi beklerim, ve kimse için ben buna kefil olurum demem... Bu yüzden de çokkk uzun bir süredir hiç kimse bana hayal kırıklığı yaşatamadı, ben izin vermedim.😉
En nefret ettiğim şey bir erkeğin bana tutamayacak bir söz vermesi hatta çiğneyip atmak hemde onu önceden bu konuda uyardığım halde çok çok çok kırıcı bir durum
Pembe rengi sevmesi🤭
Barbi pembesine bayılır😂
Varoş ve cahil olması
Cevap
8Cevap
İlgimi arzumu suistimal etmesi
Yalan söylemesi ve cahil olması tabi ki de
Bunu daha bira önce yaşadım. Om gundur tanıma aşamasında olduğum kişi hiçbir sebep söylemeden beni instadan çıkartmış. Ben mesaj atınca da dönmedi. Derken en son nasıl olduysa mesajıma cevap veriyor : geçmişte olmuş şeyler, yapamayacağını anlamış vs
Ben hayal kırıklığına uğramam insanoğlu çiğ süt emmiş herşeye hazırlıklıyim
Bel alti esprileri, pis pis konusmasi o büyüyü bozuyor
Başta farklı davranıp sonra farklı davranması.
Bencil olması
Ukala ukala konuşması
En ufak bir yalan ve anlayışsızlık bile yeter de artar
Karşısındaki insanı düşünmeyip sadece kendini düşünmesi, alkolik olması ve narsist olması
Direk cinsellikle ilişkili şeyler laubali hareketler konuşmalar görgüsüz gbı para araba reklamları
Cevap vermemesi, umursamaz olması, sürekli konuyu sekse getirmesi
Yanımda abuk subuk konuşması ve hal hareketlerinin uygunsuz olması.
aha yakaladim seni hani kavundan anliyodun 😀😀😀
@portakallıjöle ama hayal kırıklığı yaratır diyor 😄. Tanıdınız mı tanımadınız mı demiyor ki 🤣
tamam iste tanisan hayal kirikligi olmazdi bekledigin gibi cikardi😀
@portakallıjöle ama öyle bir şey olmadı henüz 😂
aa harbiden ben gercek sandim ya tüü be ne guzel sevinmistim 😀
ayip ettim o zaman ya kusura bakma gunahini aldim 😀
@portakallıjöle evet baya hafifledim 😄
bende agirlastim sende de ne günah varmıs be birazda baskasina vereydin 😀
@portakallıjöle sen çok aldın sağol 😄
😀😀
Arkamdan sarılan erkeğin. Degdirmesine rağmen hissettirememesi
Bu tam bi hayal kırıklığı
orada bişey olduğu için onu hissetmek istiyorsun ama kız gibi önü dümdüz olunca üzücü
Egolu davranması , parasını gözüme sokması , yerli yersiz küfür etmesi , ben buyum tarzı konuşması , bel altı esprileri , aileci olması
Yalan. Kırmızı çizgim. En hafif yalan bile benim gözümde onu bitirir.
görünüşe önem vermesi, alkol kullanması ve giden birinin arkasından ağlaması.
Sevdiğini soyutsal olarak hissettirmesi ama bunu somut olarak hissettirememesi :)
Fazla vıcık vıcık konuşması.
Soğuk davranması kalbimi kırması
Sadakatsiz ve sorumsuz davranışları
+ saygisizlık, küfür etmesi ve şiddet eğilimli davranışlar
Gevşek geveze saygısız egolular
uslupsuz olmasi mesela
Yalan söylemesi ve bunu inkâr etmesi
Ukala, bencil olması hayal kırıklığı olur.
İlgisiz tavırları
Yobazligi fasistligi.
Mıymıy konuşmalardan nefret ederim...
Olumsuz herhangi bir şeyi olabilir
Öf möf demesi 😑
Yalancı ve şiddet eğilimli olması
Saygısızlık ilgilisizlik Düşüncesizlik
👏👏
Düşüncesiz olması
Her davranışı
Ghostlaması
Ukalalk
Geğirme böbürlenme
Küfür etmesi
Görgüsüz olması ezik olması
bos insan cikarsa
Hesap ödetmesi.
Güvensizliği
Yalan, sadakatsizlik
Saygısızlık
saygısızlık
Soğuk davranması
Egolu davranması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?